Aoro, devenit Notino, nu si-a schimbat doar numele, ci si preturile! Oare unde vrea sa mearga? Spre faliment?
Aoro si-a dobandit popularitate prin preturi foarte mici, dar se pare ca mai nou a ales un drum gresit. A ajuns sa vanda parfumurile de nisa mai scump decat Maison Elysee, iar mainstream-ul mai scump decat in Douglas. Daca mai adaugi si taxa de transport, desigur ca renunti la a mai cumpara din acest magazin. Exemplele pot fi multe, dar am ales unul singur: Scandal de la Jean Paul Gaultier, 30 ml (ca omul sarac sau halos la parfumuri prefera flacoanele mici)
Preturi:
Aoro 249 lei
Douglas 239 lei
Hotscents-195 lei.
Sa nu mai discutam de promotiile care nu sunt promotii, nici de micul cadou , de obicei un esantion, care a disparut cu desavarsire. Nu ne vom mira cand va disparea si magazinul Aoro/Notino in lipsa de clienti. Au murit ele mari imperii, darmite un magazin de pomezi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.