Pagini

Faceți căutări pe acest blog

10 ianuarie 2012

Oh, Lola-Marc Jacobs



De la inceput trebuie sa marturisesc ca imi dau de multa vreme silinta cu brand-ul Marc Jacobs, ii probez prin parfumerii toate sticlutele cu pomponele de plastic in speranta ca voi gasi si eu un pardum cumparabil. Truda mare, dar cam degeaba. In fine, am zis ca am dat de un parfum si ma grabesc sa investesc. Parfumul se numea Lola, nu era de exceptie, nu as fi facut o pasiune pentru el, dar ar fi fost placut asa, de toata ziua.
Il testasem cu vreo 10 esantioane, asa ca, intr-un magazin Sephora aflandu-ma, la un final de mici cumparaturi, am rugat-o pe vanzatoare sa-mi aduca la casa si o Lola, in varianta de 30 de ml. Am platit, am mers acasa, am desfacut parfumul, am tras fasul de inaugurare si am paralizat. Era o chestie, cu un miros aiurea tare, care nu avea nicio treaba cu Lola testata de mine. Ma uit la flacon si constat ca nici el nu este in regula, pomponelul sticlei, desi asemanator, nu era cel obisnuit. Pi-ha ! imi zic, doara nu se vand falsuri la Sephora ! ma duc repede la enciclopedia de pe Osmoz si constat ca, intre timp, Marc Iacobs a mai comis o Lola, dar una care un OH in fata. Deci nu luasem un fals, ci ma pricopsisem cu o Lola mai tanara, care nu avea nici in clin, nici in maneca cu mama ei. M-am cam infuriat ca am aruncat cu banii pe fereastra, o luna nu am mai calcat in Sephora de draci, ulterior m-am calmat. In fine, sa trecem la descrierea tinerei Lola, cea cu OH in fata. Ce sa zic? Biata fata face eforturi mari sa ne cucereasca : si-a pus o sticla roz (a se citi fusta), e zvelta, trasa prin inel, are gatul impodobit cu un buson auriu (a se citi colan), si si-a tras o palarie hoata , tipica aristocratiei britanice, in forma de floare. Cred ca vrea sa fie un trandafir stilizat, in ton cu fusta, un roz-violaceu. Palaria nu-i de fetru, ci din plastic, nu e ecologica. Ei, dar important este continutul. Sa-l examinam nitel. Dam un fas mai lung si ni se arata notele de varf. Ne asteptam la ceva seducator, dar ne asteptam degeaba. E doar ceva care  se vrea zmeura, dar o esenta de zmeura din aia care se baga in bomboane si in sucurile acidulate, care nu are nimic de-a face cu acel fruct minunat de aromat.Deci Lola cea mica a ratat ocazia de-a ne lua fata. Asteptam sa vedem ce stie ea sa mai faca. Asteptam e un fel de a spune caci Lolita noastra, desi tanara, e deja pe moarte cu toate ca se pretinde EDP. Sa innebunesc daca se intampla ceva, Lolita (ii spun asa ca sa nu se faca confuzie intre mama si fiica) mai respira, e drept, dar doar atat. Si-a pierdut si putina energie din start, a dat atunci ce a avut mai bun in ea. Eu, cu rabdare, astept explozia florala. Aiurea, in loc de trandafir si bujor, imi mioase, cred, a pet. Ma concentrez putin ca parca prea sunt rautacioasa (de draci ca am dat bani pe ea) si superficiala si ma fac de bacanie. Nu, chiar tre sa fac un efort si sa fiu obiectiva. Inspir, expir, inspir, expir, dau fuga si miros si niste cafea macinata ca sa-mi revina simtul olfactiv si- ce sa vezi ?- pana am revenit, Lolita a murit.  O jelesc, strig cu deznadejde : Oh, Lola !,  si apoi fac un efort sa ma consolez. Cu trecerea timpului, i-am gasit o intrebuintare Lolitei : o bag in aparatul cu aburi cu care-mi reimprospatez covoarele, dar, fata razbunatoare fiind, mi-l strica. In prezent mai detin aproximativ 15 ml din Lolita. O pastrez cu sfintenie, poate o vand ca vintage si-mi scot parleala. Uitasem sa precizez ca acest parfum nu pare sa aiba nici macar alcool la o concentratie normala unui parfum. O fi facuta cu vodca ? Parca si aia e mai tare, deci este exlus sa o bem. Fustita+palarioara+campania publicitara au costat 200 Ron. Continutul=0 Ron. Ca a venit vorba de campania publicitara, ea a fost facuta de Dakota Fannig, o proaspata absolventa de liceu, ea insasi cam obosita si dezamagita de produs.




Numele parfumului : Oh, Lola
Casa : Marc Jacobs
Concentratie : pretins EDP
An de aparitie: 2011
Creator : strict secret, din motive lesne de inteles
Categorie olfactiva : floral fructat
Gen : feminin (dar ar fi mai potrivit juvenil)
Descriere oficiala
note de varf : pere, zmeura
note de fond : bujor, trandafir
note finale: vanile, note lemnoase

Aprecieri personale
Intensitate : mai mult decat discret
Persistenta : maxim 2 ore (cu indulgenta)
Flacon: zvelt, de culoare roz transparent, cu buson auriu, prevazut cu un trandafir roz-violaceu : total incomod pentru geanta
Evaluare: 0/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.