Pagini

Faceți căutări pe acest blog

18 februarie 2012

Midnight Poison- Christian Dior





Midnight Poison, lansat in 2007, vine la mai bine de 20 de ani de la lansarea celebrului Poison, fiind semnat de Jacques Cavallier si Olivier Cresp (cu colaborarea lui Francois Demachy). Sticla parfumului este la fel cu a celorlalte otravuri, dar imbraca o tinuta de seara.
Este un bleumarin care da aproape in negru, culoarea unei nopti foarte intunecate. Clipul publicitar al parfumului este foarte comercial si cred ca a costat o caruta de bani. Actrita Eva Green, o Cenusareasa imbracata intr-o rochie ampla, de basm, creata de John Galliano, intr-o sala de bal, la miezul noptii, isi da drumul, cu o franghie legata de un policandru, desupra multimii adunate la bal.


Cand am cumparat parfumul, mi-a placut foarte mult, ulterior mi-am temperat mult entuziasmul. Notele de varf sunt ample, superbe : bergamota si madarina peste care se aseaza foarte repede patchouli. Efectul este devastator de frumos. Te tranasporta intr-o noapte rece, intunecata, cu aer tare si proaspat. Patchouli, cu mirosul lui usor camforat, functioneaza ca un balsam, inspiri parfumul si nu te mai saturi.  Parfumul are de la patchouli si o nota usor masculina, care, insa, este foarte placuta. Trecem apoi la o etapa foarte frumoasa si rafinata, in care mai simti citricele, este si patchouli, dar se aseaza o pulbere de vanilie peste ele si parfumul se incalzeste putin. Parfumul este deja mult mai discret, dar acum isi expune feminitatea si finetea. Dupa aproximativ o ora, insa, nu stiu ce se intampla, dar parfumul isi pierde frumusetea si evolueaza spre o ceata siropoasa si lipsita de personalitate, in care este disipat niste trandafir. Pe pielea mea, parfumul este si destul de efemer, il pierd dupa vreo 3 ore. Am vazut ca se comporta la fel si pe pielea altora, dar sunt femei care spun ca il mai simt dupa 15 sau chiar 17 ore. Chiar imi pare de necrezut asta. Am asa o stare de frustrare, ma dezamageste profund jumatatea a doua a parfumului astuia. Am observat neglijenta asta la multe parfumuri, o superficialitate la slefuirea notelor finale. In ciuda clipului publicitar care-l prezinta ca pe un parfum de seara, el poate fi fara probleme un parfum de zi in anotimpurile mai reci.




Numele parfumului: Midnight Poison
Casa: Christian Dior
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2007
Creator: Jacques Cavallier, Olivier Cresp









Categorie olfactiva: oriental-lemnos
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, mandarina
note de fond: patchouli, trandafir
note finale: ambra, ambrox, vanilie Bourbon






Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 3 ore
Flacon: vezi descrierea din text
Evaluare: 7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.