Pagini

Faceți căutări pe acest blog

30 martie 2012

She Golden Light Wood-Dsquared2



Parfumul a fost lansat in 2011, avand si un pandant masculin : He Silver Wind Wood. A fost creat de catre Daphne Bugey, care a semnat cele mai multe dintre parfumurile casei Dsquared2, si, la prima vedere, este absolut genial.
In realitate, din pacate, nu este prea original. As fi putut sa jur ca este o editie de vara a parfumului Alien –Thierry Mugler. Prezinta si oarece asemanari, deloc neglijabile, cu Premier Jour, de la Nina Ricci. Parfumul te cucereste de la primele note. Este cald si te mangaie exact ca razele soarelui intr-o dimineata de vara. Se simt niste citrice la inceput, dar sunt dulci si imediat coplesite de un miros floral puternic, foarte mieros.  Banuiesc, judecand dupa lista de ingrediente, ca este heliotrop. E un miros plin, opulent, cu efect de drog. Il mirosi si nu te saturi de el. E ca si cum ai fi intr-o noapte de vara sub un tei inflorit, asta e starea pe care mi-o da. Iti vine sa dormi sub tei. Desi e un miros plin, nu iti produce disconfort, dimpotriva are ceva balsamic in el. Se simt si notele lemnoase peste cele florale, ele ii dau o consistenta onctuoasa. In ciuda faptului ca este recomandat prin alte parti ca parfum de zi si de primavara, la nasul meu este un parfum mai degraba de seara si de anotimp rece caci este opulent. Initial a avut un pret cam mare, acum este mult ieftinit. 



Numele parfumului: She Golden Light Wood
Casa: Dsquared2
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator: Daphne Bugey

Categorie olfactiva: floral-lemnos
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: lamaie, neroli
note de fond: acord solar, mosc alb, heliotrop
note finale: vetiver, cedru de Atlas, note lemnoase


Aprecieri personale
Intensitate: opulent
Persistenta: peste 6 ore
Flacon: flaconul obisnuit al casei, din cristal transparent, de forma paralelipipedica, placat cu lemn in partea superioara, cu un buson auriu de forma cubica, plasat lateral.
Evaluare: 8/10

4 comentarii:

  1. Buna, Hertha!
    Azi mi-a ajuns si m-am grabit sa-l probez, desi nu cred ca a fost cea mai buna idee (azi m-am parfumat de dimineata cu Opium si inca miroseam puternic la ora 15, cand l-am testat).
    Mie mi s-a parut ca miroase extrem de tare a salcam. Poate nota de neroli combinata cu cea de heliotrop, nu stiu, cert e ca imi evoca mierea. Nici o urma de mosc, nota dupa care sunt innebunita, nici o urma de lemn, doar floral la greu pe pielea mea. Apoi a virat spre vetiver si asa a ramas. Inca miroase, deci nu ma pot plange de persistenta. In privinta siajului nu ma pot pronunta pana nu-l probez pe pielea curata, fara bombe gen Opium.
    Deocamdata, l-am pus deoparte si astept primavara. Pe mine nu da bine acum, cu zapada de 30 cm afara. Dar il voi incerca din nou, ma intriga.
    Multumesc pentru pont!
    Andrada

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca l-ai cumparat ieftinit, am vazut ca au scazut preturile la el foarte mult. Eu l-am cumparat scump ca l-am luat din Sephora.
    Combinatia cu restul de Opium e clar ca i-a denaturat mirosul, sa vedem ce iese la a doua proba, poate e mai concludenta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, l-am luat ieftin, am avut norocul sa prind o oferta pe acel site de care te temi tu:)
    Sigur o alta proba va fi mai concludenta.
    Foarte frumos blogul tau, imi pare bine ca l-am descoperit! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc,Cristina.
    Azi am spart si eu gheata, am comandat acolo. Sa vedem daca trec testul.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.