Pagini

Faceți căutări pe acest blog

21 aprilie 2012

My Queen- Alexander McQueen




Designerul de moda Alexander McQueen si-a lansat primul parfum in 2003. My Queen , lansat in 2005, este cel de-al doilea, el avand semnatura a doi maestrii ai parfumeriei, Anne Flipo si Dominique Ropion.
McQueen a vrut o sticla deosebita pentru parfumul sau, fiind pasionat de sticlaria de buna calitate. Sticla a fost desenata de Thomas Bastide. Ea este masiva, din cristal de culoare mov, avand o forma aproximativ ovala la vederea din fata. Pe suprafata sticlei se afla cinci alveole mari, ca niste lunete de catedrala gotica, in zona lor sticla fiind transparenta. Sistemul de pulverizare este din plastic mov, sticla neavand buson. Trebuie sa recuonosc ca m-am intalnit in mai multe randuri cu acest parfum, dar brandul imi era necunoscut, iar sticla imi inspira un parfum vetust, asa ca nu am fost niciodata tentata sa-l incerc. Nu mai spun ca parfumul este foarte ieftin si, toate astea la un loc, m-au tinut departe de My Queen. Intr-o zi, pentru ca nu mai aveam ce sa probez, mi-am luat inima in dinti si mi-am dat plictisita un fas pe incheietura. Mare surpriza mi-a facut parfumul asta pentru ca este absolut seducator si este foarte bine facut, fiind minunat de la inceput si pana la sfarsit. Parfumul are de toate : frumusete, mister, feminitate, tandrete, personalitate. Este foarte echilibrat, are o evolutie foarte interesanta si este remarcabil de longeviv. Este un ceva care te face sa-ti dai seama ca e nasul lui Ropion implicat in acest parfum. Are ceva din seductia lui Alien, de la Thierry Mugler si Code, de la Armani. Cine iubeste Alien si Code, cu siguranta il va iubi si pe My Queen. Eu ma topesc dupa amandoua. 


Primele note ale parfumului sunt un amestec de migdala dulce cu violeta, ultima fiind destul de discreta. Parfumul este dulce si asa va ramane pe toata durata sa. Eu nu ma omor dupa parfumurile dulci, chiar le cam ocolesc, dar e o dulceata tolerabila si chiar placuta. Intr-o etapa ulterioara se dezvolta un buchet floral incantator in care sunt bine amestecate floarea de portocal, flori albe si heliotropul, ultimul fiind cel mai pregnant. Apoi parfumul capata o tenta usor masculina caci apar patchouli, cedru si vetiver. Patchouli imi pare absolut minunat. In final este un amestec cald, moale si senzual de radacina de iris si vanilie, cu o usoara tenta gurmanda. E chiar un regal parfumul asta. Fiind dulce si cald, este un parfum de toamna si de iarna. Fiind ademenitor, imi pare un parfum perfect de seara si noapte, dar, pentru ca nu este foarte opulent si agresiv, poate fi purtat si ziua.

Numele parfumului: My Queen
Casa: Alexander McQueen
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2005
Creator: Anne Flipo, Dominique Ropion










Categorie olfactiva: floral-lemnos
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: migdala dulce, violeta
note de fond: flori de portocal, mosc alb, flori albe, heliotrop
note finale: patchouli, cedru, vetiver, iris, vanilie



Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: peste 4 ore
Flacon: vezi textul
Evaluare: 7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.