Pagini

Faceți căutări pe acest blog

1 mai 2012

Parfumuri de vara

M-am uitat la cuvintele cheie introduse de cei care fac cautari pe net cu Google si, desi calendaristic este primavara, lumea pare a fi deja interesata de parfumuri de vara. Usor de inteles, avand in vedere ca in Romania pare a fi deja vara. In consecinta, atasez o lista cu parfumuri de vara . Le-am aranjat in ordinea preferintelor mele, cele din partea superioara a listei sunt, dupa mine, cele mai agreabile ( primele 5 sunt absolut minunate). Oferta din magazine este, desigur, mult mai larga, dar le-am exclus pe cele care nu-mi plac. Cu siguranta mai sunt si alte variante, dar m-am limitat la ceea ce cunosc foarte bine. Nu asteptati de la un parfum de vara longevitatea unui oriental ca asteptati degeaba. O data pentru ca ele cultiva in special note citrice, aromatice si acvatice, care sunt efemere, in al doilea rand pentru ca procesul de evaporare este foarte rapid din cauza caldurii. Eu am ramas surprinsa de ce pot sa poarte unele femei vara, ma abtin de la exemple, dar intotdeauna, indiferent de dragostea ce o avem pentru un parfum, trebuie sa ne gandim, oricat de egocentrici am fi,  si la reactia celor din jur. Un oriental opulent, amestecat si cu putina transpiratie, inevitabila pe canicula, da extrem de prost pentru cei din jur. Incercati sa inspirati aerul din metrou intr-o zi caniculara si veti renunta la serviciile Metrorex.

1. Azemour. Les Orangers-Parfum d' Empire
2. Chance. Eau Fraîche- Chanel
3. Miss Dior. Eau Fraîche-Dior
4. Aqua Universalis Forte-Maison Francis Kurkdjian
5. Eau Radieuse -Humiecki & Graef
6. Dilmun-Lorenzo Villoresi
7. Mandarina Duck-Mandarina Duck
8. Voyage-Hermès
9. Concentre d'Orange Vert-Hermès
10. Cool Water Summer Dive- Davidoff
11. Burberry Sport- Burberry
12. Burbery Sport Ice- Burberry
13. Innamorata- Blumarine
14. Cristalle Eau Verte- Chanel
15. Versense-Versace
16. Escale a Portofino-Dior
17. Escale aux Marquises-Dior
18. Dior Addict Eau sensuelle- Christian Dior 
19. Light Blue/ Dreaming in Portofino-Dolce&Gabbana
20. Eau de Sisley 3- Sisley
21. Eau de Jade/ Armani Prive- Giorgio Armani 
22. 10: 10 AM In Sicilia- Kenzo
23. Acqua di Gioia-Armani
24. Aqua Allegoria. Mandarine -Basilisc-Guerlain
25. Jesus del Pozo-Duende
26. Saharienne-Yves Saint Laurent
27. S. T. Dupont-L'Eau
28. Eau Parfumée au The Vert-Bvlgari
29. Green Tea Intense-Elizabeth Arden 
30. Spiced Green Tea-Elizabeth Arden
31. Citrus Flower-Yves Rocher
32. Eau Radieuse-Humiecki&Graef

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.