Pagini

Faceți căutări pe acest blog

22 septembrie 2012

Pioggia Salata-Il Profvmo




Pioggia Salata, parfum al casei italiene Il Profvmo, creat de Silvana Casoli in 2009,  ne propune o ploaie cu sare, sare de toate felurile, parfumul fiind incadrat in categoria ozonic-florala. In afara parfumurilor pentru Il Profumo, Silvana Casoli a creat multe parfumuri personalizate pentru vedete si oameni politici sau alte personalitati din lumea mondena, fiind un "nas" de succes.

In notele de varf, parfumul m-a entuziasmat caci mi-a parut foarte interesant si realist, redand excellent un peisaj din proximitatea marii. Mi-a creat pentru o clipa senzatia ca am iesit din apa marii si mi-am amestecat mirosul personal cu cel al marii. Parfumul era foarte discret, dar cu multa sare. Se simtea si un usor miros floral pe care nu sunt in stare sa-l atribui vreunei flori din lista oficiala de ingrediente, dar parfumul mi-a placut pentru ca era foarte deosebit. Simteam in el marea cu sare si alege, briza, soarele. Din pacate, parfumul are o evolutie care m-a dezamagit tare. In primul rand isi accentueaza foarte tare componenta florala, apoi se si indulceste , se pudreaza si-si pierde aerul si fluiditatea. Mie nu mi-a placut niciodata combinatia de dulce cu sarat  si detest mancarurile care au din amandoua. Vad ca si olfactiv ma intalnesc cu aceeasi  problema. Cand mirosi parfumul la caldura este greu, la racoare este mult mai agreabil. Ca atare ar trebui sa-l folosesti iarna ca sa-ti aduci aminte de mare, numai ca iarna ne dorim parfumuri calde si tandre, e putin probabil sa ne dorim ceva sarat. Ciudat este ca spre final, parfumul, lipsit acum de dulceata, redevine frumos si foarte asemanator cu cel din notele de varf. Ciudata evolutie. Imi pare un parfum simetric, care revine de unde a plecat, doar ca are foarte putina sare spre sfarsit. Desi nu–mi  doresc acest parfum, cred ca Silvana Casoli are un nas foarte bun, mult talent, stapaneste bine materia prima si are curajul experimentului. Din pacate, nu am incercat pana acum alte parfumuri ale casei Il Profvmo create de ea, dar o sa-mi dau silinta sa o fac.


Crin de mare


Numele parfumului: Pioggia Salata
Casa: Il Profvmo
Concentratie:
An de aparitie: 2009
Creator: Silvana Casoli

Categorie olfactiva: ozonic-floral
Gen: unisex
Descriere oficiala:
note de varf: alge, note iodate, frunze de violeta
note de fond: hibiscus, trandafir, leandru, ylang-ylang, pittosporum, diverse tipuri de sare
note finale: eucalipt, crin de mare


Aprecieri personale
Intensitate: destul de discret, fara siaj
Persistenta:  longeviv, in jur de 4-5 ore
Flacon:
Evaluare: 7/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.