Pagini

Faceți căutări pe acest blog

19 noiembrie 2012

Parfumuri de seara




Vin sarbatorile de iarna, revelionul, incep petrecerile. Am facut o selectie a celor mai frumoase parfumuri de seara, adecvate unei tinute glamour, incercand sa le ordonez in functie de preferintele mele, dar ierarhizarea lor este cumplit de dificila caci sunt toate frumoase. Totusi, primele 8 ar fi preferatele mele, iar dintre cele 8 J'Adore L'Or de la Dior si Sublime de la Jean Patou imi pare cele mai fine si feminine. Sunt si cateva pe care eu nu le plac (Cinema, Ange ou Demon, Organza, Organza Indecence), dar le-am trecut . Dintre cele de nisa, chiar nu stiu ce as putea alege pentru seara. Poate Capriccio de la Sospiro sau Truly de la MariaLux.



Essence Absolue-Thierry Mugler
Alien-Thierry Mugler
J’Adore L’Or- Dior
Jean Patou-Sublime
Poeme-Lancome
Hypnotic Poison-Dior
Addict-Dior
Allure Sensuelle-Chanel
Very Irresistible l’Intense-Givenchy
Code-Armani
Extravagance d’Amarige-Givenchy
Glamour-Moschino
Hot Couture-Givenchy
Dune-Dior
Organza Indecence-Givenchy
Organza-Givenchy
Ricci-Ricci- Nina Ricci
Poison-Dior
Midnight Poison-Dior
Glamour- Moschino
Miss Dior Le Parfum-Dior
Ange ou Demon Tendre-Givenchy
Ange ou Demon-Givenchy
Opium-Yves Saint Laurent
Cinema-Ives Saint Laurent


Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.