Pagini

Faceți căutări pe acest blog

18 decembrie 2012

Artemisia- Penhaligon's




Daca citesti recenziile la acest parfum  ai zice ca inevitabil trebuie sa-l cumperi. N-am vazut parfum mai supraevaluat decat acesta. Mie imi este greu sa scriu trei randuri despre el, altii au adevarate imnuri de slava.
E genul de parfum pe care abia il simti, asta doar daca iti bagi nasul in piele si daca este destul de cald in mediul ambiant. Chinuindu-ma tare, am reusit sa surprind in notele de varf un miros usor dulce si artificial de mar verde combinat cu nectarina. In notele de fond, ceva mai dulci, pare a avea un miros care aduce aminte de pelin si de migdala. In rest, eu nu reusesc sa regasesc alte note din lista oficiala. Eu inteleg ca sunt oameni discreti care nu vor sa miroase a parfum, dar sa dai bani multi ca sa mirosi a nimic depaseste intelegerea mea. Si un gel de dus parfumeaza pielea mai intens.

Numele parfumului: Artemisia
Casa: Penhaligon’s
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2002
Creator:
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: nectarina, note verzi
note de fond: mar verde, lacramioara, iasomie, ceai, violeta, vanilie
note finale: santal, muschide stejar, mosc, note ambrate

Aprecieri personale
Intensitate: foarte fragil
Persistenta: in jur de 3 ore
Flacon: standardul casei
Evaluare: 5/10

3 comentarii:

  1. L-am gasit pe crisalis la 100ml cu vreo 330. Eu nu cunosc aceasta casa, pana acum nu am testat nimic de la ei. Am vazut ca la Beautik este 470. Era mai avantajos de luat de pe crisalis, dar citind recenzia ta mi-am dat seama ca nici nu merita deranjul sa ma duc sa-l testez. Oare de ce este asa ridicat in slavi daca e atat de slabut? Mai bine cu 300 iau un Douglas Hannant si sunt muuult mai castigata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu, pana acum, nu am gasit niciun Penhaligon's tentant. E drept ca nu am probat multe. toate mi s-au parut fie foarte discrete si efemere, fie prea "campenesti", lipsite de subtilitate. Am mai avut doar o curiozitate la aceasta casa, un parfum de violete, dar nu l-am gasit in Romania, nu este nici la Beautik, nici la maison Elysee.
    Douglas Hannant. nu e rau. Dupa mine, este mai bun decat Petit Fracas, dupa cum si Calypso mi se pare mai bun decat Visa. Spun asta pentru ca vad ca toata lumea s-a entuziasmat la Petit Fracas si Visa, dar Robert Piguet are si alte parfumuri care merita atentie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu le-am vrut pe amandoua si nu m-am lasat pana nu le-am luat. E drept ca le testasem si mi-au placut. Visa pentru nota de pielarie, nota dupa care nu ma omor asa tare, Visa fiind singurul parfum care imi place. Pe Petit Fracas l-am luat pentru ca atunci cand l-am testat am avut impresia ca e un Fracas purtabil, dar m-am inselat, mai degraba Douglas Hannant aduce cu Fracas si este mai dragut decat Petitul. Mai mult decat atat nu stiu ce are Petit Fracas in compozitie dar este un adevarat magnet pentru tantari. Cand il port roiesc tantarii in jurul meu. Pe Calypso nu-l cunosc, dar o sa dau o fuga sa-l testez.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.