Pagini

Faceți căutări pe acest blog

14 decembrie 2012

L’Ame sœur- Divine





Parfumul este unul asa-zis de nisa, aparut in 2004 si semnat de Yann Vasnier. Parfumierul imi este putin cunoscut si, din ce am mirosit eu pana acum, pot sa zic ca nu m-a impresionat estetic cu nimic.
Parfumul este unul aldehidic, care seamana destul de bine cu Caleche al casei Hermes, fiind insa mai liniar decat acesta. Inceputul total aldehidic, aproape identic cu cel al lui Caleche, este dens si sufocant, prafos. Apare  apoi un miros care nu are nimic de-a face cu natura, ceva intre mirosul de piele tabacita si cauciuc ars, foarte dulce. Nota asta industriala se pastreaza multa vreme. In notele de fond sunt trecute o serie de flori pe care eu nu le regasesc in parfum si ma mir sa citesc recenzii in care sunt descrise cu lux de amanunte trandafirul, iasomia sau ylang-ylangul. Sa fim seriosi ! Parfumul este un floral generic, dar nu are nimic natural in el, sunt niste aldehide care nu reproduc nicio floare ci doar un miros dens, greu, lipsit de gratie si de naturalete, de aer si de lumina. Comentarii din astea am mai citit de multe ori si, in baza lor, am cumparat cateva parfumuri legendare de nefolosit. Mie mi se pare aberant sa fii brand de nisa si sa creezi in 2004 un parfum aidoma parfumurilor din anii 60-70’ ai secolului trecut. Parfumul e total liniar, plictisitor si obositor, imbacsit. Sincer, nici de cadou nu mi l-as dori, darmite sa mai dau si banuti pe el. E total depasit de evenimente, vetust, lipsit de originalitate. Mirarea mea este ca nu ma doare capul de la el caci asta este reactia mea la aldehidice de felul acestuia. In schimb, dupa vreo doua, ore este lipicios si odios de dulce. M-as mira sa mai existe multe femei care cumpara astfel de parfumuri. Poate cele care aveau in 1970 30 de ani si care acum au 70-80. Parfumul a fost reformulat in 2011 si imi este greu sa spun daca ceea ce am descris este ante sau post 2011 caci detin doar un esantion obtinut prin schimb. As tinde sa cred ca este o varianta reformulata.

Numele parfumului: L’Ame Soeur
Casa: Divine
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2004
Creator: Yann Vasnier


Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, aldehide
note de fond: iasomie, ylang-ylang, trandafir bulgaresc
note finale: vetiver, ambra gri




Aprecieri personale
Intensitate: opulent
Persistenta: 7-8 ore
Flacon: paralelipipedic, din cristal transparent, cu buson rectangular, din plastic transparent
Evaluare: 2/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.