Pagini

Faceți căutări pe acest blog

14 ianuarie 2013

Magnolia Nobile- Acqua di Parma



Magnolia Nobile este un parfum creat de Antoine Maisondieu in 2009. Despre parfumurile casei Acqua di Parma am citit mult pana cand, in fine, m-am intalnit cu ele la Milano.
Recenziile citite m-au facut sa am asteptari foarte mari, dar, dupa ce le-am probat, nu pot sa spun ca impartasesc total entuziasmul recenzorilor. Magnolia Nobile este un parfum frumos, de calitate, nimic de zis, dar nu este foarte inventiv si nici opera de arta nu este. Are si calitati si cusururi.
In deschiderea parfumului sunt niste citrice dulci-acrisoare, foarte blande, peste care se aseaza un buchet floral. Florile sunt bine mixate, drept pentru care e greu sa percepi fiecare floare in parte. Eu simt doar magnolia si trandafirul. Amestecul de flori si citrice este placut, bland si destul de cremos, parfumul fiind foarte luminos si feminin. Desi este usor dulce, parfumul are prospetime. Este, insa, o nota secundara pe care o simt destul de multa vreme, care-mi miroase a crema de lapte, e greu sa o definesc, dar imi pare ca murdareste parfumul. Parfumul este foarte liniar, cu schimbari aproape insesizabile, adaugand doar, inspre final, niste patchouli. Mi-ar fi placut sa fie mai viu, mai dinamic si mai vesel, dar parfumul este foarte lenes. Longevitatea parfumului nu este dintre cele mai mari. Il simti vreo 3-4 ore, apoi se mai pastreaza in piele doar o vaga amintire de parfum inca vreo doua ore. Parfumul este foarte confortabil si usor de purtat, fiind un parfum de zi, potrivit pentru primavara.

Numele parfumului: Magnolia Nobile
Casa: Acqua di Parma
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2009
Creator: Antoine Maisondieu


Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota, lamaie
note de fond: magnolie, trandafir, iasomie
note finale: santal, patchouli, vetiver, vanilie



Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: in jur de 4 ore
Flacon: din cristal, transparent, de forma tronconica
Evaluare: 8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.