Pagini

Faceți căutări pe acest blog

5 februarie 2013

Tobacco Vanille- Tom Ford




Parfumul asta vad ca devenit un fel de mit in lumea iubitorilor de parfumuri de ambe sexe. Am fost de-a dreptul frustrata ca nu-l cunosc, incercam sa mi-l imaginez. Vrau sa spun ca nu prea imi seamana deloc cu cea ce spun entuziastii despre el. Primul lucru socant este ca vreo 5 minute aproape ca nu miroase, pur si simplu nu se evaporeaza si nu-si dau drumul notele de varf. Eu imi imaginam ceva opulent si cu un siaj monstruos.  In cele din urma se percepe o vanile foarte densa, cu o tenta usor animalica. Nu stiu de la ce este tenta asta, dar este. Oricum o vanilie nu foarte frumoasa, mie personal nu mi se par nici ea, nici parfumul  a fi gurmande, nu-mi zapaceste mintile si nici pofte nu-mi dezlantuieste. Peste vanile se chinuieste sa se aseze niste fum, dar are viteza melcului. Din fum rasare si o floare de tabac care, dupa mine e unica parte frumoasa a parfumului, din pacate este acoperita in mare parte de fum si de vanilie. Toata chestia seamana cu un tutun de pipa aromatizat. Ai impresia ca s-au folosit substante parfumante pentru industria alimentara, nu pentru parfumuri. Parfumul, desi creste in intensitate, ramane lipit de piele, nu are siaj deloc. E greu sa-ti percepi tu insuti parfumul, darmite cei din jur. Nu mai spun ca este excesiv de dulce, eu nu pot sa inteleg cum poate purta un barbat parfumul asta, iar ca femeie nu m-as grabi sa ma parfumez cu ceva care miroase a tutun de pipa. Mirosul nu este dezagreabil, dar nu este miros firesc pentru un parfum de oameni. Daca ar fi o lumanare parfumata cu mirosul asta , daca ar mirosi un club de noapte asa, ar fi ok. Deci mi se pare un parfum potrivit strict pentru ambient. Parfumul este foarte liniar, extraordinar de lenes si intunecat, vicios si decadent. Repet, intr-un club, ar merge traznet caci ar crea exact atmosfera tipica viciului : fum amestecat cu senzualitate si miscari lascive.



Numele parfumului: Tabacco Vanille
Casa: Tom Ford
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2009
Creator:
Gen: unisex
Descriere oficiala:
note de varf: frunze de tutun, condimente
note de fond: boabe de tonka, floare de tutun, vanile, cacao
note finale: fructe uscate

Aprecieri personale
Intensitate: opulent, dar fara siaj
Persistenta: longeviv
Flacon: standardul casei pentru colectia privata
Evaluare : 6/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.