Pagini

Faceți căutări pe acest blog

15 aprilie 2013

Infusion d’Iris EDP Absolue-Prada



Incepand din 2007, Prada a scos mai multe infuzii de iris, toate create de Daniela Andrier. Varianta Absolue a fost lansata in 2012 si este considerata de multa lume ca fiind cea mai reusita. Aceasta varianta si variantele EDT si EDP sunt cam acelasi lucru in mare, deosebirile sunt minore.
Cu varianta aceasta, foarte aspra dupa parerea mea, ne aflam foarte aproape de untul de radacina de iris pur. Sunt momente in care am impresia ca miros o pereche noua de pantofi. Neroli, care poate l-ar fi facut mai feminin, se simte foarte vag. Parerea mea este ca Daniela Andrier a pedalat pe chestia asta cu irisul mult prea mult, deja toate parfumurile Prada feminine sunt variatiuni pe tema iris. Imi pare ca i-a incetat creativitatea. Cred ca un singur parfum ajungea. E , la fel ca celelalte doua, un parfum bun, discret, cu aura aristocratica, dar cu siaj modest. Ramane ca fiecare sa-si aleaga varianta care-l aranjeaza cel mai bine. Eu prefer varianta EDT, are iris cat sa-mi ajunga, este suficient de intensa.

Numele parfumului: Infusuion D’Iris EDP Absolue
Casa: Prada
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2012
Creator: Daniela Andrier


Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: neroli, floare de portocal african
note de fond: iris, mastica
note finale: boabe de tonka, vanilie, mosc, rasina benzoica


Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: in jur de 5 ore
Flacon: paralelipipedic, cu buson auriu
Evaluare : 8/10

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.