Pagini

Faceți căutări pe acest blog

14 noiembrie 2013

Encre Noire pour Homme


Doamne, multe vorbe s-au scris despre parfumul asta si mult a fost ridicat in slavi. M-au amuzat mai ales descrierile tenebroase cum ca ar fi un parfum al intunericului, cu miros cand de pamant, cand de carbune, cand de cerneala. Multi vorbesc despre el ca despre o chestie geniala, un fel de opera de arta a parfumeriei contemporane. Am avut un soc cand l-am mirosit.
Incepe fresh, verde, cu un chiparos transparent care nu are absolut nimic tenebros. Apoi , pret de vreo 10 minute nu mai simti mare lucru, decat o chestie confuza, usor uleioasa, cu oarece iz de mosc si miros de epiderma masculina. O chestie cam animalica. Ulterior apare celebrul ISO E Super si altceva nu se mai simte. E un fel de Light Blue sau Not a Perfume sau Escentric Molecule 01. Cei care vorbesc de vetiver la greu nu stiu cum miroase vetiverul. In concluzie, e o cale batatorita indeajuns de mult ca sa ma mai uimeasca. Cred ca flaconul neagru le-a comunicat tuturor ideea de intuneric si le-a inoculat o idee falsa. In realitate e un parfum eteric, asa cum sunt toate cele cu Iso E Super. Moscul ii da doar o usoara tenta animalica. Parfumul nu este nici opera de arta, nici genial, este un parfum ieftin caci e chimie curata, care exploateaza o molecula de succes.
Singurul lucru demn de admirat si subliniat este ca Lalique si-a vandut cel mai ieftin molecula, dar, oricum, a facut destul de mult profit.
Ca sa fiu mai explicita: 1 litru de ISO E Super costa 95 de dolari. Concentratia la 100 ml de parfum este de maxim 10%, asta inseamna maxim 10 ml.

Numele parfumului: Encre Noire
Casa: Lalique
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2006
Creator: Nathalie Lorson

Gen: masculin
Descriere oficiala:
note de varf: chiparos
note de  mijloc: vetiver
note finale: mosc, cashmeran



Aprecieri personale
Intensitate: medie, cu oarece siaj
Persistenta: in jur de 6 ore
Flacon: cubic, de culoare neagra
Evaluare : 6/10

Un comentariu:

  1. L-am luat sotului dupa ce l-am testat repetat in Grecia. Mi se pare un parfum sic, ciudat si trist, pt ca sugereaza vegetale presate, carti cu miros de vechi, cerneluri vegetale. Imi mai sugereaza si filme frantuzesti cu barbati la granita dintre fermecatori si urati, care sunt irezistibili in costum, conduc o masina gen broscuta si se zbat in dileme existentiale... Nu cred ca e misterios, EN, dar e trist si parca e facut pt o existenta de nevroza burgheza. Totul de la vetiver, desigur. Eu ador vetiverul in toate formele lui, insa nu pt mine. Sotul meu nu il poarta, el prefera orientale balsamice ca Gucci I PH, Opium PH (asta e unul din cele mai sexy parfumuri masculine, imi pare damn hot), Lalique le Cheval plus Lion si Baldessarini Ambre. Dar eu tot mai trag nadejde sa inceapa sa il poarte!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.