Pagini

Faceți căutări pe acest blog

28 noiembrie 2013

MyFrangrance-un nou magazin cu parfumuri de nisa



Se pare ca se vand bine parfumurile de nisa in Romania caci, pe langa magazinele  reale, au aparut in ultimul timp si magazine online romanesti care ni le ofera spre cumparare. MyFragrance este unul dintre aceste magazine. In oferta destul de modesta, deocamdata, a magazinului sunt, totusi, prezente cateva branduri pentru care au exclusivitate : Galimard, CnR Create, brand austriac practic necunoscut in Romania si La Maison de la Vanille, un brand tanar, frantuzesc, creat in 2006.  In lista de parfumuri sunt prezente si parfumurile unui brand  de conditie medie din Bahrain , Asghar Ali Perfume, precum si cele ale casei Romea d’Ameor care se pot, insa, achizitiona la preturi sensibil mai mici de pe Strawberrynet.com. De asemenea, magazinul ofera cateva produse cosmetice de ingrijire, tot putine, ale unor branduri precum : Bellapierre Cosmetics, Galimard, Bakel Cosmetics.
Magazinul  are o grafica destul de austera, ca sa nu zic modesta, iar informatiile despre produse  sunt departe de a fi corecte si complete. Descrierea notelor  parfumurilor lasa mult de dorit, fiind adesea precizari foarte vagi, de genul note fructate sau note florale. De multe ori apare la note mirul dulce, este o traducere gresita a cuvantului myrrh din engleza care inseamna smirna. Mirul este un ulei amestecat cu mirodenii, care este de uz ritualic in biserica crestina. La produsele  cosmetice apare adeseori precizarea  ca ele nu au conservanti. Astea sunt basme de adormit copiii  pentru ca orice produs cosmetic care contine apa trebuie sa aiba un conservant, altfel se strica in cateva zile si devine mai periculos decat unul cu conservanti mai putini agreati.  Preturile parfumurilor sunt, in general, de bun simt. Livrarea produselor se face cu o firma de curierat (neprecizata), pretul fiind direct proportional cu greutatea coletului. Inteleg ca pretul minim este de 9 lei. Plata se face cash, la livrare. Termenul de livrare mi se pare excesiv de lung,  7 zile, el putand fi chiar mai mare. Azi sunt in Romania o serie de magazine  de parfumuri sau de cosmetice  de succes care livreaza in 24 de ore in orice colt al tarii . Probabil ca iar este vorba de un magazin care nu are marfa pe stoc. Magazinul nu are promotii si nici nu incearca sa ne fidelizeze intr-un fel.

E bine ca a aparut un magazin nou, nu zic nu, sa speram ca isi va imbunatati oferta de produse si va gasi solutii care sa-l faca sa se apropie mai mult de client, deocamdata pare foarte distant si parca nu ar vrea sa vanda. Fara indoiala ca orice inceput este greu si imperfect  si trebuie sa acordam  fiecarui magazin nou un termen de gratie in care sa-si dezvolte potentialul.

14 februarie 2014

Revin la acest articol caci am facut o comanda la My Fragrance si, trebuie sa reconosc, a trecut testul cu nota 10. La 2 minute dupa finalizarea comeznii am primit un telefon pentru confirmarea comenzii, iar coletul mi-a ajuns prin FanCurier a doua zi, dupa nici 24 de ore. A fost bine ambalat si am avut surpriza sa gasesc in interior niste vouchere cadou care au o perioada de gratie de 6 luni. De asemenea, era si un esantion de parfum. Absolut exemplar totul, de la A la Z. Intamplator a fost un cadou frumos chiar in ziua mea de nastere. Ma bucur foarte mult ca pasim in lumea civilizata. Asteptam sa se intample asta din 1990. 

8 martie 2014

Magazinul isi are surprizele lui. Azi mi-au trimis un cod cu o reducere substantiala, de 30%. Rar te intalnesti cu asemenea reduceri, ele insemnand mult la un parfum care costa 500-600 de lei.Trebuie sa recunosc ca a sosit la fix codul caci tocmai voiam sa comand un parfum si ma socoteam de vreo 3 zile daca il iau luna asta sau luna viitoare.

6 comentarii:

  1. Super, de mult cautam Maison de la Vanille, am mirosit la o prietenena in Belgia....A comandat cineva de la ei?

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am comandat, dar ma ispiteste setul cu vanilii si pe mine. Nu m-as arunca asupra unui parfum anume caci nu am probat niciunul. Vad ca au termene de livrare de cateva zile, as crede ca nu au produsele pe stoc, motiv pentru care si dureaza atat de mult. Daca le-ar avea ar trebui sa ajunga parfumul in 24-48 de ore oriunde in Romania.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu mi-am facut cadou de Craciun un parfum din gama zodiacului, de la CnR Create (pentru ca citisem despre ei pe fragrantica.com si in Roania nu am gasit nicaieri pana acum). L-am vazut pe site si am ezitat pana am aflat ca au si un loc unde se pot mirosi parfumurile, in mall Baneasa.
    M-am indragostit de aroma de la prima vedere, nu degeaba se spune ca este facut de parfumieri, impreuna cu astrologi. Si mi-a venit in 2 zile de la trimiterea comenzii (poate si pentru ca am plasat comanda dupa ora 16:00)
    Acuma vad ca au si o promotie ceva cu premiu de ziua indragostitilor un week-end pe Coasta de Azur: daca stiam asteptam si imi comandam acum parfumul pentru mine acum, mai luam unul pentru sotul meu si unul de camera (ca iti trebuie 3 produse) si participam si eu...
    Oricum, eu cel putin nu mai asteptam la preturi foarte mici atata timp cat au produse care nu se gasesc pe piata romaneasca in alta parte...Iar diferenta fata de cat ar fi sa il iei de pe piata de afara nu este mare: tot acolo iesi daca il comanzi pe ebay si platesti si shippingul
    Cam asta ar fi prima mea experienta cu ei. Ramane de vaztu daca vor fi la fel de prompti si la a doua comanda, ca la inceput toti sunt ok, mai incolo se "strica" treaba.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut promotia de ziua indragostitilor, dar iti trebuie cam multi bani si mare avant ca sa cumperi trei produse pentru o iluzorie tragere la sorti, asa ca nici macar nu consider ca este o promotie. Este un giway cu mici sanse de izbanda.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ne bucuram ca ati remarcat si semnalat prezenta noastra pe piata din Romania. De aceea vrem sa facem si noi cateva completari la informatiile oferite de dumneavostra.

    Gama noastra de produse nu se doreste a fi una extrem de mare asemeni magazinelor de gen existente deja in piata. De aceea ne-am si pozitionat ca un "boutique" care se adreseaza unui target bine definit si foarte nisat. Am investit in branduri scumpe, branduri cu personalitate, consacrate pe alte piete din Europa si nu numai.

    Pentru fiecare dintre acestea avem scrisori de origine semnate de furnizori si exclusivitate pe piata romaneasca.

    Fiind inca la inceput investim foarte mult in promovare si in stabilirea unor parteneriate care sa ne sustina pozitionare in piata: livrarile le facem prin Fan Curier, unul din operatorii de curierat care a participat la Galele premiilor E-commerce, cu un plan de dezvoltare peste ceilalti operatori din Romania iar platile pot fi efectuate in siguranta prin PayU, principalul integrator de plati online Romania.

    In ceea ce priveste termenul de livrare – noi am pus un maxim de 7 zile de livrare ca sa acoperim orice situatie neprevazuta, dar in mod uzual facem livrarea in 24h.

    Stocurile detinute de micul nostru "boutique", sunt reale, mereu "pline" pentru cei care apreciaza luxul unui ulei de parfum si nu doar atat.

    Nu in ultimul rand va multumim din nou pentru remarcile facute pentru ca mereu e loc "de mai bine",

    MyFragrance.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. E imbucurator faptul ca urmariti reactiile cumparatorului la oferta dvs., dialogul cu cumparatorul cred ca va poate aduce numai beneficii. Eu personal ma bucur ca a mai aparut un magazin online care ofera spre vanzare parfumuri din categoria nisa, mai ales ca e vorba de brand-uri care nu aveau vanzare directa pe piata romaneasca si pentru produsele carora trebuia sa apelam la magazine online din vest. Va urez succes in afacere!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.