Pagini

Faceți căutări pe acest blog

26 ianuarie 2014

Hypnotic Poison EDP-Christian Dior




A sosit otrava mult asteptata: Hypnotic Poison in varianta EDP.
Daca iti arunci ochiul pe notele lui, pare o varianta mai saraca olfactiv, notele florale fiind mult mai putine, iar cele fructate lipsind cu desavarsire, dar ele au jucat si in varianta EDT un rol secundar, asa ca cele doua parfumuri raman asemanatoare, ambele foarte frumoase. Diferenta, zic eu, este de densitate, EDP fiind clar mult mai dens, mai plin. Apoi EDP are o nota noua: lemnul dulce. EDP imi pare, in prima faza, mai masculin, mai amar si mai intunecat. Mie imi pare ca are si vetiver, dar nu-l vad listat. EDP este mai ferm conturat, mai clar, in timp ce EDT are o urma de fum foarte bine difuzat care-i confera mister, senzualitate si poezie. In timp, EDP isi pierde nuanta amaruie si ii sporeste considerabil dulceata, devenind mai dulce decat EDT. Boabele de tonka domina vanilia si o aspresc nitel, dar in ultima ora vanilia isi ia revansa. In notele finale EDP este mult mai intens decat EDT, asta este cat se poate de clar. Totodata EDP este usor mai longeviv, traieste in jur de 2 ore in plus. Altfel, e greu de spus care este mai frumos, fiecare are alte asteptari de la un parfum. E ca si cum ar trebui sa alegi intre ciocolata amaruie si ciocolata cu lapte. Mie mi-a placut intotdeauna cea cu lapte mai mult si parca as alege EDT caci  imi pare mai complex, mai versatil, cu mai multe nuante, mai fin si mai senzual. In plus, este mai usor de purtat.

Numele parfumului: Hypnotic Poison
Casa: Christian Dior
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2014
Creator:  Francois Demachy

Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: lemn dulce, migdala
note de mijloc: iasomie, neroli
note finale: boabe de tonka, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent
Persistenta:9-10 ore
Flacon: vezi fotografia

Evaluare : 9/10

4 comentarii:

  1. Abia astept sa-l testez. Din descrierea ta sunt sanse mari sa-l indragesc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca ai varianta EDT, s-ar putea sa nu-l cumperi. EDP este ceva mai longeviv si mai dens, dar EDT este mai prietenos si mai usor de purtat. Eu am EDT, asa ca raman la el. M-am umplut de parfumuri de seara si am, totusi, rare ocazii de- a le purta, nu am viata atat de plina de evenimente nocturne.

    RăspundețiȘtergere
  3. cunosti o varianta asemanatoare a acestui parfun?

    RăspundețiȘtergere
  4. Banuiesc ca te gandesti la o varianta mai ieftina. Nu, nu cunosc. Mai scump ar fi Confetto de la Profumum Roma, dar si asta seamana mai bine cu varianta EDT.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.