Pagini

Faceți căutări pe acest blog

16 ianuarie 2014

Flacoane din sticla pentru decanturi de parfum


Am fost azi in Piata Obor si am gasit la o taraba din proximitatea halei noi niste flaconase foarte simpatice din sticla care ar putea fi folosite pentru decanturi de parfum. Inca nu le-am verificat daca nu curg si, deci, daca sunt transportabile.Oricum, pot fi asigurate cu o banda adeziva. Costa 1 leu/bucata. Unul, cel inalt (5 ml), are un dop destul de fragil din aluminiu, foarte moale si deformabil. Al doilea, cel grasut (6 ml), are un dop din pluta. Cand nu gasesti altceva, pot fi o alternativa. Eu prefer flacoanele din plastic caci sunt incasabile, dar tot am cumparat cateva bucati caci am ce sa fac cu ele.

6 comentarii:

  1. Herta, nu-mi mai apare lista de eşantioane! Cum fac s-o văd? Mulțumesc, valentina dobrescu

    RăspundețiȘtergere
  2. Valentina, nu mai am lista de esantioane publicata. Pe cele mai multe le-am facut cadou sau le-am schimbat cu altceva ca sa mai am si eu ce sa recenzez.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea, îți mulțumesc, da-mi pare rau pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Voiai sa mirosi ceva in chip special?

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga mea, îți mulțumesc, da-mi pare rau pentru mine.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.