Pagini

Faceți căutări pe acest blog

26 ianuarie 2014

Rezultate sondaj

Sondajul de curand incheiat, la care m-au onorat cu un raspuns doar 22 de cititori, indica o optiune ferma pentru parfumurile pe baza de alcool (17 voturi din 22). 5 voturi au mers spre parfumurile pe baza de ulei, iar cele solide nu au primit niciun vot. Ma asteptam ca cei mai multi sa voteze parfumurile pe baza de alcool caci au siaj mai mare si o evolutie mai interesanta, dar mi se pare oarecum neasteptat dezinteresul total pentru parfumurile solide. Si eu prefer parfumuriile pe baza de alcool, dar dintre cele pe baza de ulei si cele solide le-as alege cu siguranta  pe cele din urma caci imi pare ca sunt mai placute pe piele, au aderenta buna si se mixeaza frumos cu mirosul personal. Daca sunt cu unt de shea aduc si beneficii pielii mai multe decat un ulei de jojoba care e folosit, de obicei, ca suport la cele uleioase. Dar, sigur, fiecare e liber sa aleaga ce ii este mai drag. Multumesc, oricum, pentru 

5 comentarii:

  1. Am avut in trecut multe parfumuri arabesti pe baza de ulei. Unele erau placute si usor de purtat dar altele mai ales cele cu mosc sau cele cu mult oud erau mai greu de purtat. O perioada de vreo 4 ani am avut o multime de sticlute mici intre 3 si 10ml. Erau tip roll-on foarte practice si imi placeau ca nu ocupau mult loc in geanta si erau si foarte persistente pe piele. In timpul sarcinii am inceput sa nu mai suport multe parfumuri si le-am dat pe toate cu gandul ca nu o sa mai pot sa le port niciodata. Acum le duc dorul si nici nu prea mai am drum prin tarile calde ca sa imi mai cumpar altele. Unele dintre ele erau chiar reusite. Au si un dezavantaj, acela ca majoritatea pateaza hainele dar fiind foarte persistente era de ajuns o singura aplicare pe piele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si cele pe ulei si cele solide sunt mai concentrate decat cele pe baza de alcool, au 20-25% substanta parfumata. Am facut si eu din ambele. Din cele solide cred ca am sa mai fac, tocmai ce mi-am cumparat niste cutiute de 5 ml. N-am ajuns insa la combinatia ideala de unturi, uleiuri si ceara, mai experimentez. Imi place textura celor de la The Body Shop (doar textura, nu intotdeauna si mirosul), e foarte fina si penetreaza frumos pielea. Sunt placute la purtare ca nu sunt unsuroase. Nu stiu ce ulei au folosit ca nu au ingrediente pe ambalaj, dar sigur tre sa fie un ulei care intra rapid in piele.

    RăspundețiȘtergere
  3. N-am mai intrat de cativa ani intr-un magazin The Body Shop. Nici nu stiam ca au parfumuri pe baza de ulei. Chiar m-ai facut curioasa. Cu urmatoarea ocazie cand ajung la mall e musai sa intru sa ma interesez. Erau pe vremuri unele cu vanilie dar pe baza de alcool care imi placeau. Poate le au si pe baza de ulei. Bine ca macar am aflat...

    RăspundețiȘtergere
  4. Vorbeam de cele solide, Amira, nu de cele pe baza de ulei. E posibil sa aiba si pe ulei, n-am prea explorat nici eu oferta lor,intru rar in magazinele The Body Shop.

    RăspundețiȘtergere
  5. Scuze...am citit repede comentariul tau si am crezut ca este vorba despre cele pe baza de ulei. M-a indus in eroare ultima fraza. Scuze...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.