Pagini

Faceți căutări pe acest blog

13 februarie 2014

Juste un Baiser-Fragonard




Eu cred ca unii citesc notele parfumului si  trag o recenzie dupa ureche . Din ce am citit eu pe Fragrantica.com n-as zice ca au pus pe ele mai mult de doua persoane acest parfum. Il descriu ca pe un fructat dulce, plin de fructe de padure. Asa ar trebui sa fie judecand dupa notele oficiale, numai ca nu este.
In primul rand zmeura sau fragile (e greu de precizat !) se simt doar in primele 5 secunde. Miros  tare si cam chimic. Imediat se instaleaza un miros uleios, usor parfumat cu ceva care nu poate fi decat paducel sau lemn dulce. Eu as zice ca e paducel. Niciunul dintre ingrediente nu este insa listat. Paducelul asta, sau ce o fi el, inoata intr-o mare de mosc, drept urmare parfumul este moale, cremos, ca sa nu zic unsuros. Este si o urma vaga de vanilie. E cam in genul Lolitelor, nu ma intrebati care caci le-am pierdut randul, au inceput sa mi se para toate la fel. Parfumul ma uimeste caci nu este croit in stilul obisnuit al casei, este foarte pasnic si tacut, fragil si feciorelnic.Nu pot sa zic ca-mi place caci e prea uleios, dar il prefer bombelor tipice casei. Daca-l folosesti nu ai zice ca esti parfumat ci ca ti-ai aplicat un ulei de piele. Nu evolueaza, nu face nimic, e batut in cuie. Casa Fragonard a anuntat ca, din 2014, il scoate din productie, chestia care nu ma uimeste caci el iese clar din tipicul casei. Oricum, daca e pe duca, eu ii port un gand frumos caci a fost un parfum omenos .

Numele parfumului: Juste un Baiser
Casa: Fragonard
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2005
Creator: 
Gen: feminin
 Descriere oficiala:
note de varf: mandarina, para violeta
note de mijloc: mure, fragi de padure
note finale: vanilie, ambra, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: destul de mica
Persistenta: in jur de 3 ore
Flacon: vezi fot
Evaluare : 5/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.