Pagini

Faceți căutări pe acest blog

14 martie 2014

CK One-Calvin Klein



Au trecut multi  ani de cand nu am mai mirosit acest parfum. Neavandu-l insa niciodata, nu pot sa spun daca a fost sau nu reformulat.
Este posibil sa fi fost caci are muschi de stejar, dar mie imi seamana foarte bine cu parfumul initial. Parfumul este un citric foarte sport, prospat si curat. Atribuirea lui unui sex sau altul este controversata. Mie imi pare mai mult masculin decat feminin, asa mi s-a parut si anii 90', motiv pentru care nu l-am cumparat. Azi barbatii poarta parfumuri mult mai dulci decat in 1994, mult efeminate. Allure Sport sau Dune in varianta masculina  sunt mult mai dulci si mai feminine, asta ca sa dau doar doua exemple. Elementul care il face masculin, din punctul meu de vedere, este cardamomul. Parfumul incepe printr-o explozie verde, plina de cardamom, la care se adauga, peste cateva minute, si ananas. Initial este dulce-amarui, dar in timp , spre notele de mijloc, devine mai dulce. Este placut, revigorant, bun vara dupa un dus sau cand faci sport. E bun si in vacanta, dar nu mi se pare nicidecum un parfum pentru o femeie care poarta altceva decat un pantalon. E bine facut parfumul si atemporal. Partea florala , foarte interesant, este tot sub controlul citricelor. Mi-e greu sa identific florile enumerate de lista oficiala desi simt un miros floral. Santalul , cedrul,  in combinatie cu notele ambrate ii dau un aer balsamic. Desi e un parfum bun, pe mine nu simt ca m-ar defini ca personalitate, are in el ceva care-mi miroase a uniforma olfactiva, in plus mie imi pare mult mai mult masculin decat feminin.

Numele parfumului: CK One
Casa: Calvin Klein
Concentratie: EDT
An de aparitie: 1994
Creator:  Alberto Morillas, Harry Fremont
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: ananas, note verzi, mandarina, papaya, bergamota, cardamom
note de mijloc: nucsoara, violeta, iris, iasomie, lacramioara, trandafir
note finale: santal, cedru, ambra, mosc, muschi de stejar

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj frumos
Persistenta: in jur de 4 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 8/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.