Pagini

Faceți căutări pe acest blog

26 martie 2014

Mackie-Bob Mackie




Mackie este primul parfum al brandului american Bob Mackie pe care il miros. El este si primul parfum al casei, lansat in 1991. Brandul nu este prea prolific in materie de parfumuri, ultimul lui parfum fiind datat in anul 2000.
Parfumul are, in general, recenzii bune, fiind ridicata in slavi longevitatea lui de exceptie. Multi spun ca este un parfum care ar dura 12 ore. Eu am o piele mai putin hidratata, este drept, dar parfumul nu tine nici pe departe atat de mult. Eu l-am simtit timp de 6 ore, dar in ultimele doua ore este foarte discret, se simte doar o usoara adiere de ambra si asta doar daca iti bagi nasucul in piele. Despre el trebuie spus, in primul rand, ca este facut in traditia parfumeriei anilor 80’-90’, deci are un aer clar retro. Inceputul parfumului te buimaceste de cap caci este de o opulenta ucigatoare. Este un amestec foarte dens, cremos si fierbinte de ananas, piersica si tuberoza care te cocoseaza daca esti mai slab de inger. In notele de mijloc, gasesti un buchet floral bine omogenizat, dar in care poti depista relativ usor neroli, narcisa si caprifoiul. Parfumul isi pierde mult din intensitate, dar nu si din densitate. Mie imi plac floralele, dar acesta nu este tocmai usor de purtat. Narcisa ar cam vrea sa devina vedeta si se concureaza cu caprifoiul. Peste cele doua flori se aseaza notele ambrate, convietuiesc o vreme intr-o compozitie ceva mai dulce, iar in final se mai simt doar notele ambrate. Partea finala este singura care este pe gustul meu . Este un parfum de anotimp rece si de blanita. Nu pot zice ca este urat, dar nici ca-mi place. N-am avut niciun parfum de genul acesta si nici nu imi doresc caci nu pot sa-l port. Ingredientele sunt de buna calitate si parfumul isi merita banutii, dar e un parfum greu. Cred ca femeile care pot purta Amarige de la Givenchy, ar putea sa-l poarte si pe acesta caci este cam in acelasi gen, dar este o bomba olfactiva mai mica.

Numele parfumului: Mackie
Casa: Bob Mackie        
Concentratie: EDP
An de aparitie: 1991
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: ananas, zmeura, piersica
note de mijloc: tuberoza, neroli, narcisa, iasomie, caprifoi, trandafir, ylang-ylang
note finale: santal, ambra, patchouli, mosc, vetiver

Aprecieri personale
Intensitate: opulent, dar siajul este destul de redus in raport cu intensitatea
Persistenta: in jur de 6 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 6/10



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.