Pagini

Faceți căutări pe acest blog

9 martie 2014

Obsession-Calvin Klein


Fiind un parfum din 1985, Obsession  are un aer retro, dar nu as zice ca este un parfum de nepurtat azi. Este un oriental bine facut, dar cu o nota animalica care strabate parfumul de la un cap la altul.
Zibeta, caci despre ea este vorba, nu este comoda la purtare daca nu esti obisnuit cu ea. Ca sa fiu sincera, eu sunt fericita ca nu se mai sacrifica animalele pe altarul parfumeriei. Parfumul are de toate, de la citrice dulci, la condimente, flori si rasini, foarte bine mixate si dramuite. Dominante sunt condimentele si vanilia, florile jucand un rol secundar. Parfumul este dulce, cald, moale, cremos (cu mult mosc) si incarcat de senzualitate, aducandu-ti aminte de povesti de dragoste orientale. E greu de descris parfumul, trebuie probat. Eu nu prea agreez notele animalice si nu as putea sa-l port, nici nu mi se potrivesc astfel de parfumuri. Dupa mine, este un parfum matur, mai degraba de intimitate, cu mari sanse sa mearga la brunete.

Numele parfumului: Obsession
Casa: Calvin Klein
Concentratie: EDP
An de aparitie: 1985
Creator:  Jean Guichard
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: note verzi, mandarina, vanilie, piersica, busuioc, bergamota, lamaie 
note de mijloc: condimente, coriandru, lemn de santal, floare de portocal, iasomie, trandafir, cedru, muschi de stejar 
note finale: ambra, mosc, zibeta, vanilie, vetiver, tamaie

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 8/10


2 comentarii:

  1. Am primit si eu o sticluta de 15 ml cu acest parfum si imi place. Desi are aproape varsta mea nu am stiut nimic despre acest parfum pana anul trecut. Si tot anul trecut am facut cunostinta si cu nota de zibeta. Cred ca cei 15ml o sa-mi ajunga cativa ani. Imi place sa-l miros dar de purtat l-am purtat doar de 2 ori pentru ca nu am gasit ocazia si nici tinuta la care sa-l asortez. Pana acum nu am fost niciodata la Opera, cred ca ar fi locul ideal unde as putea sa post acest parfum. Este un parfum destul de reusit si este purtabil pentru cine agreeaza notele animalice. Este asemanat pe forumuri cu Voile D'Ambre - Yves Rocher, dar mie mi se pare ca sunt total diferite.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am vazut ca se face aceasta asemanare, dar eu nu cunosc Voile d'Ambre, asa ca ma abtin. Parfumul are personalitate, e bine facut , are ingrediente bune, dar nu i se potriveste oricui si nu este nici usor de purtat. Nu este nicidecum genul de parfum pe care poti sa-l recomanzi cuiva, e foarte special.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.