Pagini

Faceți căutări pe acest blog

2 aprilie 2014

La Vie est Belle/L’Eau de Parfum-Lancome




Eram convinsa ca am facut o recenzie acestui parfum. Adevarul este ca am inceput sa incurc variantele. Parfumul a fost lansat in 2012, dar au mai aparut, intre timp, inca trei flankere.
Initial, in magazin, mi-a parut cam dulce, ulterior nu mi-a mai parut asa, este chiar aerisit si luminous, fiind foarte confortabil la purtare. Nu as zice ca este un parfum de vara romaneasca, din aia caniculara, mai degraba l-as purta primavara. Inceputul, desi dulce, este proaspat, frumos si fructat, imi plac si coacazele si para. Iasomia din partea de mijloc nu as zice ca seamana prea mult cu cea reala. Probabil doza mare de iris ii denatureaza sensibil mirosul. Oricum, parfumul este feminin, moale, frumos rotunjit. Il porti cu placere caci are in el multa tinerete, voiosie, energii pozitive. Se simte un praf de vanilie, dar nu as zice ca-mi seamana  mirosul cu cel al pralinelor. Este motivul pentru care eu nu-l percep ca pe un gourmand, ci ca pe un floral dulce, usor vanilat. Parfumul are un siaj bunicel si sta bine si la capitolul persistenta. Am consumt miniatura parfumului desi eu nu prea ma ating de miniaturi, semn ca mi-a placut. Cred ca ar trebui sa-mi cumpar un flacon mic :)

Numele parfumului: La Vie  est Belle/L’Eau de Parfum
Casa: Lancome
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2013
Creator: Olivier Polge, Dominique Ropion, Anne Flipo
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: coacaze, para
note de mijloc: iasomie, iris, floare de portocal
note finale: patchouli, boabe de tonka, vanilie, praline

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent, cu siaj frumos
Persistenta: in jur de 6 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 7,50/10



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.