Pagini

Faceți căutări pe acest blog

5 aprilie 2014

Magazin online nou-Niche Parfumerie

Niche Parfumerie

A mai aparut un magazin online cu parfumuri de nisa. Nu stiu cand a aparut, eu am dat peste el azi cu totul intamplator.Magazinul se numeste Niche Parfumerie. Sunt vreo 15 branduri reprezentate in magazin, dar pentru fiecare brand sunt putine parfumuri. Preturile sunt mari, cam ca si in magazinele reale (Madison,Elysee, Beautik). Magazinul este dubios caci nu exista nici cea mai mica informatie despre firma (nume, adresa, numar de telefon), iar toate rubricile (cum comand, livrare si plata, termeni si conditii etc.) sunt necompletate. Nu stim cum se livreaza marfa, in cat timp, prin ce mijloc. 

24 aprilie
Intre timp , au mai aparut niste completari pe site. Livrarea se face in 24-48 de ore si taxa de transport este 20 de lei. Se poate plati la primirea coletului. In ceea ce priveste preturile, sunt uriase pentru un magazin online. Spre exemplu, parfumurile Robert Piguet la 100 ml costa 620 lei, la Maison Elysee fiind 630 lei. Daca adaugi si taxa de transport de 20 lei, parfumul este mai scump decat in cel mai luxos magazin din Bucuresti unde insa ai posibilitatea sa probezi parfumul. La parfumurile brandului The Different Company, pretul este cu 5 lei mai mic decat in Beautik. Numai ca in Beautik, daca ai card de fidelitate si oarece puncte pe el, il cumperi mai ieftin cu 10%. 

5 sept. 2014

Fortata de imprejurari (nu am gasit parfumul in Maison Elysee) am comandat un parfum la Niche Parfumerie. Personalul a fost amabil, mi-a raspuns pe email la intrebari, iar parfumul mi-a venit in 3 zile. Totul este OK, dar magazinul nu da numarul de urmarire a pachetului, te anunta telefonic cand il expediaza. Am facut pana la urma o economie de 40 de lei, in cazul de fata parfumul fiind ceva mai ieftin decat in sus-amintitul magazin bucurestean. Puteti comanda linistiti in acest magazin. 

2 comentarii:

  1. Salut,

    Poate parea dubios, dar magazinul nu este inca finalizat, mai sunt de introdus produse, alte brand-uri si desigur informatii generale.

    Despre preturi nu pot sa-mi dau cu parerea, nu este treaba mea si nici nu ma pricep, eu doar realizez site-ul, dar magazinul nu este deloc dubios :) este cat se poate de legitim si real, doar ca nu este inca finalizat.
    Produsele din cate am inteles de la client vin cu certificate de originalitate sau cum le spune iar pe site vor aparea si datele de identificare ale firmei si dupa cum am mai spus, vor aparea si informatiile generale - Livrare si plata, termeni si conditii, cum comand, etc. - in cel mai scurt timp posibil.

    Am trimis clientului meu link-ul catre blog, daca doreste sa vina cu completari la ce am scris eu mai sus.

    O zi cat mai placuta iti doresc in continuare, tie si vizitatorilor tai, desigur :)

    Adi
    Media Link Timisoara

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu pot decat sa ma bucur cand apare un magazin nou, atata doar ca nimeni nu se avanta sa cumpere cand magazinul nu prezinta minime garantii. Nu aveam de unde sa stiu ca magazinul este inca "in lucru". Bafta atunci!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.