Pagini

Faceți căutări pe acest blog

7 aprilie 2014

Orange Sanguine-Atelier Cologne



Eu iubesc citricele in parfumuri. Concentre dOrange Verte de la Hermes, Aqua Universalis Forte de la Francis Kurkdjian,  Azemour de la Parfum d’Empire sunt iubirile mele de care nu ma voi satura niciodata.
Portocala rosie este mai rara in parfumerie si e mare pacat caci are o aroma speciala, e mult mai savuroasa decat cea comuna. Orange Sanguine de la Atelier Cologne este un parfum paradisiac, care chiar iti da o stare de fericire. Eu as face baita in parfumul asta. Este o redare foarte realista a portocalei rosii, cu dulceata foarte bine dozata, asa incat sa satisfaca ambele sexe. Nu are nimic agresiv si ascutit cum se intampla de obicei la parfumurile cu citrice, este bland si se muleaza foarte frumos pe piele. In afara de zeama si coaja usor amaruie de portocala imi pare ca simt un usor miros de busuioc, dar nu este listat la note. Posibil sa fie de la geranium nuanta asta. Eu stiu foarte bine cum miroase geranium in mod normal, dar nu-l regasesc in parfum. O fi mirosind altfel cel din Africa de Sud. E ciudat de rotund pentru un parfum de citrice si de o finete rara.  Cred ca, contrar asteptarilor, poate fi purtat in toate anotimpurile, inclusiv iarna. Nu are siaj prea mare si nu este performant la longevitate, dar este absolut delicios. Un fel de skin scent care-mi da aceeasi senzatie de confort ca si Body de la Burberry.  Regret pentru prima data la un parfum ca am doar 30 ml. E prea putin pentru o baita, dar o sa folosesc sapunul lui in acest scop.



Numele parfumului: Orange Sanguine
Casa: Atelier cologne    
Concentratie: cologne absolue
An de aparitie: 2010
Creator:  Ralf Schwieger
Gen:  unisex
Descriere oficiala: portocala rosie, portocala amara, geranium de Africa de Sud, santal

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: 3-4 ore
Flacon: standardul casei
Evaluare : 8/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.