Pagini

Arhivă blog

Faceți căutări pe acest blog

11 aprilie 2014

Believe-Oriflame




Parfumul are niste comentarii pe fragrantica.com de stai si te crucesti. Printre altele, cum ca ar fi cel mai bun parfum facut vreodata. Ma mai surprinde ca toti comentatorii recunosc  trandafir si iasomie in acest parfum. Eu gasesc notele astea doar in lista oficiala.
Parfumul incepe cu piersica dulce, usor fermentata, sampanizata, efervescenta. Am crezut ca este o chestie pasagera, dar fructul isi continua fermentatia si ajunge sa miroase efectiv a drojdie, adaugand si ceva putin amar la dulceata. Este destul de dens si, in timp, devine cremos. Mai este ceva care se adauga piersicii, dar nu seamana nici cu trandafirul, nici cu iasomia. Mai degraba este un miros de coaja de para. Parfumul are ceva tenebros in el, e intunecat, miroase ca o cava plina cu butuoaie cu fructe puse la fermentat. Cava miroase foarte bine, dar nu si parfumul. In final, mai pierde din drojdie si se stabilizeaza la un fel de floral-fructat generic, semidulce, bland, mai agreabil si prietenos, dar cu un miros potrivit, mai degraba, unei creme de corp. Finalul este dulce si usor ambrat. Este totalmente liniar, dar este foarte longeviv si cred ca asta este unul dintre motivele pentru care este adulat. Cu siguranta este cel mai bun parfum din lume daca il ai in garderoba doar pe el. Eu chiar nu inteleg cum poate ajunge lumea la  atata entuziasm  si la lacrimi de crocodil pentru intrerupere  in fata unui parfum care nu ofera aproape nimic din ceea ce promite in lista de note. Singurul lucru laudabil este ca are mai multa personalitate decat parfumuri ale unor branduri mainstream de varf. Daca ignori faza cu cava, deci prima jumatate de ora, este purtabil.

Numele parfumului: Believe
Casa: Oriflame   
Concentratie: EDT
An de aparitie: 
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala: piersica,trandafir, iasomie, cedru, ambra

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: peste 12 ore
Flacon: sferic
Evaluare : 6/10


2 comentarii:

  1. Problema la situri de genul fragrantica (unde in spatele sitului sta profitul din reclame) este faptul ca recenxiile raman sau nu in functie de balonasele si voturile primite. E o falsa democratie, pentru ca masa de consumatori incliba balanta desi nu exista criterii. Si oare cine sunt mai numerosi: cumparatorii de oriflame si avoane sau cei cu nasul mai exersat?! Raspunsul e limpede. Pe fragrantica toate cretinismele gen celebrity, victoria,s secret sau avon/oriflame au turma lor de mioare votante. Pe frahrantica romaneasca e pe dos, acolo le pute si Tom Ford, e musai sa fie parfumul de la cine stie ce obscuritate sofisticata ca sa se declare ele multumite, uitand doamnele ca parfumurile care au schimbat istoria au fost toate, dar absolut toate, de la Chanel no 5 la Aromatics Elixir, parfumuri mainstream....

    Revenind la parfumul despre care vorbesti, pun pariu ca majoritatea laudatorilor n-a incercat ever un parfum cat de prost, dar de designer. Pentru ele chiar e o revelatie un astfel decparfum. E cum ai duce pe unul ce mananca din frageda pruncie la cantina, si sa-l inviti laMcDonalds. O sa fie placut surprins...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ai dreptate, Mihaela, e o masa de votanti care stabileste o falsa ierarhie. Totusi, intr-un comentariu, cand ai trei parfumuri in casa si n-ai prea intrat prin parfumerii, esti mai rezervat si eviti sa faci genial un parfum obscur. Spui ca iti place, e suficient. Parfumul e purtabil, nu este urat si cred ca a impresionat prin longevitate. Dar doar atat.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.