Pagini

Faceți căutări pe acest blog

14 aprilie 2014

Prima vizita la Giardino dei Peccati

Am dat azi o raita, impreuna cu Amira, la noul magazin de parfumuri Giardino dei Peccati, aflat pe Str. Baratiei, nr.33, foarte aproape de magazinul Cocor. Magazinul este la parterul unui imobil vechi, cu intrare direct din strada, avand dimensiunile comparabile cu ale altui magazin care vinde parfumuri de nisa, Createur 5 d’emotions. Magazinul are un aer minimalist, jucandu-se cu doua culori, alb si negru. Pe un perete se afla insemnele heraldice ale casei Antica Farmacia Santa Tecla pictate cu auriu. N-as zice ca se potrivesc foarte bine cu atmosfera magazinului si cu politele simple, din cristal transparent, pe care sunt expuse parfumurile. Ne-a intampinat chiar managerul magazinului, Ionut Dumitrescu, care a fost foarte amabil. Brandurile ne erau total necunoscute, asa ca nu stiam ce am putea proba. I-am sugerat lui Ionut sa  faca o selectie si sa ne arate cateva parfumuri care i se par mai feminine, dar el a zis ca probam tot. Asa ca am luat pe rand toate parfumurile din magazin, chestie care a durat  aproape doua ore si care m-a cam buimacit de cap. Am incercat totul doar pe blotter, trecand pe fiecare numele parfumului (Amira, nu eu!). Multe sunt parfumuri foarte opulente ceea ce m-a uimit caci, de obicei, parfumeria italiana este mai blanda si exploateaza mai mult irisul si aromaticele mediteraneene. La final am facut o selectie cu ce mi s-a parut mie mai interesant (asta nu inseamna ca am ales si bine), iar Ionut mi-a decantat putin din cele trei parfumuri alese in niste flaconase mici cu atomizor. Iata ca se gasesc solutii si cand nu sunt esantioane oficiale. Desigur ca voi incerca sa le fac niste recenzii in zilele urmatoare. Pe langa cele trei branduri de parfumuri, Odo-Res, Antica Farmacia Santa Tecla si Santi Burgas, in magazin sunt si parfumante de ambient ale brandului italian I Goti. Pe acestea din urma nu le-am probat. Din cate am inteles, managerul magazinului intentioneaza sa  mai extinda oferta cu alte branduri de parfumerie italiene (tot nisa) si cu oarece accesorii vestimentare. Cred ca este o idee buna care ar creste interesul potentialului cumparator pentru magazin. Nu cred ca ar fi rau sa se faca si un magazin online in paralel cu cel real.


Azi nu am pacatuit caci eram leftera J

2 comentarii:

  1. A fost o experienta placuta pentru noi vizita la Giardino dei Peccati. Eu sunt inca incepatoare in domeniul parfumeriei de nisa si pot sa spun ca am ramas placut surprinsa de cele 3 branduri prezente in magazin. Am testat tot ce era in magazin si am plecat acasa cu 33 de blottere, iar pe piele am incercat Zucchero Nero - Odo Res ( interesant inceputul pe pielea mea un miros dulce, o nota de zahar amestecata cu o nota de ghimbir ambele foarte bine lucrate, dozate si de o calitate excelenta) si Paradise not for me - Antica Farmacia Santa Tecla care desi mi s-a parut foarte opulent la inceput la vreo 2 ore de la pulverizare mi-a placut mai mult, pe pielea mea era o nebunie, boabe de tonka, note verzi, martipanul amestecat cu coacaze, o combinatie foarte interesanta. Mi-a ramas gandul la cateva dintre cele testate. De la Santi Burgas mi-a placut Lojazz, o sa-l testez pe piele cu urmatoarea ocazie. Este un floral dulce o combinatie de iasomie, magnolie si ceva violete. Tot de la Santi Burgas mi-a placut Loant, un amestec interesant de mosc, ambra si cashmeran.
    De la Odo-Res mi-au atras atentia Giglio di Portofino, un parfum foarte elegant cu lacramioare si verbena, dar si Jasawa cam oriental-lemnos dupa nasul meu (trebuie sa revin asupra lor ca aveam nasul anesteziat de la atatea frumuseti olfactive).
    De la Antica Farmacia Santa Tecla mi-au placut Notre Dame Del Afrique care are niste note foarte interesante( salcam umbrela, portocale amare, lemn de abanos, iar una dintre notele de baza este lapte de ghimbir) si Fragranta Suprema un parfum foarte opulent cu un siaj fantastic ( toata casa miroase a Fragranta Suprema blotterul pe care a fost pulverizat un singur puf miroase foarte puternic chiar si azi, dupa 2 zile de la testare). Fragranta Suprema este un parfum pe care eu nu as putea sa-l port dar pentru amatoarele de "senzatii tari" este nemaipomenit. Sunt convinsa ca o sa-si gaseasca destul de multe fane. Ionut, managerul magazinului, spunea ca se produc anual 1100 parfumuri din fiecare aroma datorita metodei antice de macerare (Antica Farmacia a fost infiintata in 1462) , fiecare sticla fiind numerotata. Brandul are chiar si un parfum care se numeste 1462, un parfum mai masculin cu vetiver, piele si ceva tamaie cred care miroase senzational. Din cate am inteles tot de la Ionut sticlele sunt cu parfum pur toate la 100 ml, singura exceptie fiind Fragranta Suprema care este extract. Trebuie sa ma apuc de facut economii serioase pentru ca pe 3 dintre ele le vreu in garderoba!!!
    Hertha, abia astept recenziile tale la celelalte parfumuri si iti multumesc pentru ziua petrecuta impreuna!

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa fac recenziile, dar, deocamdata, ma parfumez cu gheara dracului:). Adica un gel antireumatic.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.