Pagini

Faceți căutări pe acest blog

18 aprilie 2014

V pur Femme-Valentino





Parfumul este oarecum ciudat. El imi seamana cu doua parfumuri, pe unul il iubesc, Versense de la Versace, pe altul il detest, L’Instant Magique de la Guerlain. Incepe foarte dens, fara a fi opulent si combinand citrice cu smochina si neroli. Este dulce-amarui si, desi are citrice, nu este un parfum proaspat caci are o textura foarte cremoasa. Eu simt si un praf de vanilie inca de la inceput. Mirosul nu ar fi urat, dar parfumul are o mare cantitate de mosc care-l face inert si paclos, oarecum greu. In egala masura, acelasi mosc nu lasa restul parfumantelor sa se evaporeze in ritm firesc, le incetineste evaporarea si sugruma parfumul. Este si motivul pentru care parfumul nu are siaj desi este foarte dens. Trandafir eu nu simt, in schimb simt ambra cenusie care-i da un miros usor animalic. Parfumul este extrem de lenes si liniar, de o blandete rara. Cu siguranta nu mi se potriveste si nici nu-mi place. Alberto Morillas a cam exagerat cu doza de mosc, iar eu detest moscul in exces.

Numele parfumului: V pour Femme
Casa: Valentino  
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2005
Creator:  Alberto Morillas
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: mandarina, grapefruit roz, smochina
note de mijloc: trandafir, frezie, neroli, heliotrop
note finale: santal, cedru de Atlas, ambra cenusie, mosc alb

Aprecieri personale
Intensitate: redus, fara siaj
Persistenta: longeviv, minim 6-7 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 6/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.