Pagini

Faceți căutări pe acest blog

22 mai 2014

A Travers le Miroir -Thierry Mugler



A Travers le Miroir este un parfum extrem de ciudat , care ar parea o incercare, nereusita insa, de parfum de nisa. Daca citesti notele parfumului, de fapt doar doua note, miere si tuberoza, te astepti cu siguranta la altceva. Parfumul nu miroase nicidecum a tuberoza. Miroase a planta aromatica usor mentolata, poate anason, amestecata cu lemn dulce si oarece iasomie (ultima greu sesizabila). Mai este un pronuntat  iz animalic care nu stiu de la ce vine. Parfumul nu este rece deloc (asa este descris de multa lume), dimpotriva, este caldut si murdar  si uleios. Cred ca are si oarece ambreta. E cel mai lipsit de sarm parfum al brandului, foarte imbacsit si mai mult  masculin decat feminin.  Per ansamblu, nu-l pot asemana in prima lui faza decat cu un bazar jegos oriental, unde colcaie mustele , iar ulterior cu o tinctura de pasta de dinti. E destul de dulce  ( nu exagerat), dar eu nu am simtit nimic care sa semene cu mierea, iar tuberoza  am crezut ca este o pacaleala de 1 aprilie. Apare si ea, destul de tarziu, dar e foarte palida si insipida si nu miroase atat a tuberoza cat a pasta de dinti.  Anasonul (sau  nu stiu ce aromatica o fi in  acest parfum)  acopera tot. Nu numai ca nu-mi place, nu as putea sa-l port, dar mi se pare de o uratenie fara seaman. Are recenzii laudative, dar nu as sfatui pe nimeni sa se ia dupa ele si sa-l cumpere pe netestate. Culmea este ca, negasind unde sa-l probez,  am vrut sa risc si sa-l cumpar online. Inteligenta am fost ca nu am facut-o. E primul Thierry Mugler care ma dezamageste total.

Numele parfumului: A Travers le Miroir
Casa:  Tierry Mugler    
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2008
Creator:  Alexis Dadier
Gen:  feminin
Descriere oficiala: miere, tuberoza

Aprecieri personale
Intensitate: medie, siaj modest
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 4/10 


3 comentarii:

  1. Planta aromatica este mai degraba absinthe, nu anason. Si mie mi se pare ciudat parfumul acesta. In prima jumatate de ora simt o combinatie de musetzel cu absinthe care-I da un iz medicinal. Apoi incepe sa se incalzeasca, probabil de la miere si apare si tuberoza, dar tot insotita de miros de musetzel. Dupa cateva incercari am inceput sa-l inteleg mai bine, dar departe de a fi unul din preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu ce este, dar e o planta aromatizata puternic. Oricum, absinthul , din cate stiu eu (ma refer la bautura), e o combinatie de pelin, anason, fenicul . De obicei, imi place cum miroase pelinul in parfumuri. Mi-am adunat vara trecuta foarte mult pelin, l-am uscat si l-am facut pulbere in ideea de a-l folosi la sapunuri. Mi-am facut si un macerat pentru parfumuri care a iesit foarte aromat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, planta aromatica puternica care se simte aici eu am asociat-o cu pelinul, un pic amaruie. Dar poate ca ma insel, caci nu sunt ma pricep la plante. Parca am mai intalnit-o si intr-un alt parfum. O sa incerc sa-mi amintesc care.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.