Pagini

Faceți căutări pe acest blog

16 mai 2014

Lista de dorinte


Nu-mi vine sa cred, dar o mare victorie am obtinut. Lista mea de dorinte este goala. Mai am pe lista doar Sublime Balkiss , care fuge de mine. Nu-l mai au nici in Beautik, unde, oricum, era la suprapret. Am fost azi acolo cu gandul sa-l cumpar. Cica ar mai fi o bucata, dar trebuie sa o gaseasca. Poate voi  sta mai relaxata, ma gandesc. Totusi, mai vreau sa-mi cumpar un parfum : un Arpege vintage, o editie din anii 70’ de preferat. Mai vechi nu as vrea caci risc sa cumpar un parfum care mai are doar note finale. Imi este atat de dor de el… Sper sa-l regasesc la fel de frumos ca  in copilaria mea. Am gasit si sursa numai ca , deocamdata, imi ploua in buzunare. Ma gandesc cu atata emotie la parfumul asta, pe undeva imi este si frica sa-l cumpar. Daca nu mai coincide cu cel din amintirea olfactiva a copilariei mele ? Ar fi tragedie. Ma astept la orice, mai ales ca toate parfumurile din anii 70-80, cu exceptia lui Fidji si l’Air du Temps, imi par ori imposibile , ori greu de purtat azi. La vremea respectiva imi miroseau altfel. Singurul pe care nu-l puteam suporta era Charlie. Eu cred ca le-au si schimbat mult prin reformulari. La 16 ani mi se parea ca Anais-Anais mirosea divin,  azi il gasesc o oroare. As avea o curiozitate si cu un Farouche vintage. In anii 80, desi era aldehidic, mi se parea frumos. E drept ca nu am avut decat EDT, EDP era mai dens si mai greu de purtat.  E ciudat , dar nu imi mai amintesc cum mirosea , stiu doar ca l-am purtat cu placere, facand insa multa economie ca sa-l prelungesc cat mai mult. Pe vremea aia aveam doar trei  parfumuri frantuzesti, restul, pentru uzul cotidian,  erau romanesti. Doar trei, dar cat le iubeam…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.