Pagini

Faceți căutări pe acest blog

2 mai 2014

Parfumuri de nota 10




Ma uitam azi pe blog si am cautat parfumurile pe care le-am notat cu nota 10. Sunt putine. Eu zic, insa,  ca tot ce are de la 6 in sus este purtabil. In mintea mea 6-7 inseamna bunicel, 8-9 foarte bun, iar 10 este rar caci inseamna un parfum de exceptie, si frumos, si creativ, si interesant si placut la purtare.  Desigur ca fiecare e cu gusturile sale, dar e pacat sa nu le probati daca aveti ocazia. Poate nu le veti da nota 10, dar sunt parfumuri care nu te lasa indiferent si nu se confunda cu nimic.

Ambre Russe-Parfum d’Empire- o opera de arta, Rusia tarista intr-un parfum

Cuir Ottoman-Parfum d’Empire-toate felurile de piele, de la cea cazona, la cea mai fina 

Puredistance I- Puredistance-un parfum de intimitate, de o blandete rara

Black-Puredistance- super, dar cam pentru barbati

Absolue pour le Matin-Maison Francis Kurkdjian- sicul parizian

Aqua Universalis Forte- Maison Francis Kurkdjian-definitia prospetimii

Lady Vengeance-Juliette Has a Gun- foarte feminin

Vengeance Extreme- Juliette Has a Gun-un trandafir pacatos

Alien Essence Absolue-Thierry Mugler- o vanile de exceptie, pastaioasa

Angel-The Taste of  Fragrance-Thierry Mugler- o nebunie gurmanda

Vento di Fiori-Bois 1920- un parfum cu colb si poezie

J’Adore L’Or- Christian Dior-de o eleganta rara

Aomassai-Parfumerie Generale-definita senzualitatii, un parfum deosebit,care nu seamana cu nimic

Teint de Neige-Lorenzo Villoresi-mai greu de purtat, dar foarte creativ

Sublime-Jean Patou- o simfonie nesfarsita, frumoasa de la prima si pana la ultima nota

Couture-Moschino- poate va mira, dar e singurul parfum care-mi evoca un dracusor de femeie. Si unul dintre putinele facute pentru femei inteligente.

L’Air du Temps-Nina Ricci-varianta vintage, desi nu este de lepadat nici reformularea chiar daca se spune ca a fost masacrat parfumul. Nu este asa. Eu port de multa vreme parfumul si stiu ce spun. Pentru mine parfumul asta inseamna fericirea.

Arpege-Lanvin-varianta vintage, nu cea moderna care este o mizerie imbacsita desi se spune ca este o reformulare reusita. Cei care spun comedia asta, cu siguranta nu au probat bijuteria initiala. Pentru mine, Arpege a fost cel mai frumos si mai feminin parfum produs vreodata.

White Aoud-Montale- un oud superb intial rece si transparent, combinat cu trandafir si ambra, cald si balsamic la final 


7 comentarii:

  1. Hertha, dintre cele enumerate de tine mai sus doar pe Lady Vengeance il am. Am testat Alien Essence Absolue, L'air du Temps si J'adore L'Or, imi plac toate 3, sunt pe lista de dorinte. Sunt curioasa cum sunt Sublime si Teint de Neige, sper sa ajung cat mai repede sa le testez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate parfumurile pe care le-ai clasificat, sunt excelente!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuia sa-mi fi spus, Amira. Iti aduceam eu un strop de Teint de Neige.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hertha, ai uitat de Ambre Sultan. La fel de frumos ca si celelalte mai sus menționate! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, este frumos, nimic de zis. Ca si Santal Majuscule, Addict, Dune sau Hypnotic Poison si multe altele, dar eu le-am dat doar nota 9 :). Si nu puteam sa le trec in lista ca as fi fost inconsecventa. In general, tot ce am notat cu peste 8 mi se pare foarte frumos. La unele , desi imi plac foarte mult si le port cu mare placere, le-am scazut putin nota fie pentru ca nu sunt foarte inventive, fie pentru ca stau mai prost cu siajul sau persistenta, fie ca mi s-a parut ca au mica imperfectiune.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hertha, ai notat cu 10 si Burbery Brit Red, insa nu l-am regasit in lista ta. E tare frumos si acesta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da , e foarte frumos pentru iarna, un parfum cald. Nu e el chiar de 10, am fost inima larga : ). Si este atat de ieftin...A si devenit foarte rar. Nu l-am prea vazut in ultimul timp nici macar online.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.