Pagini

Faceți căutări pe acest blog

8 mai 2014

Shalimar Ode a la Vanaille sur la Route du Mexique-Guerlain



Shalimar Ode a la Vanaille sur la Route du Mexique seamana foarte bine cu Shalimar, motiv pentru care ma cam uimesc notele oficiale.
Bergamota si lamaia din deschidere (care nu sunt listate) se simt foarte bine, dar au adaugata putina ciocolata, care nu se percepe decat 3-4 minute, apoi dispare. In ciuda ciocolatei, compozitia este la fel de austera, neavand dulceata aproape deloc. Ulterior parfumul are foarte mult iris care-i da o textura prafoasa. Eu simt si vetiver si iar nu inteleg de ce nu este trecut in note. Singurele care, intr-adevar, lipsesc sunt notele de piele, chestie care pe mine ma aranjeaza caci pielea amestecata cu note dulci mi se pare ucigatoare. Pe parcurs parfumul se indulceste destul de mult, urmand exact traseul lui Shalimar. Se simte si o vanilie pastaioasa, dar parfumul are supradoze de iris si tonka, imi este imposibul sa ma imprietenesc cu el. Am mereu impresia ca miros gudron, insecticid, un produs al industriei chimice. Nu-l gasesc nici atragator, nici feminin in faza asta. Finalul, ca si la Shalimar, este reprezentat de vanilie,  dar notele de final apar foarte repede. Finalul este placut. N-am simtit nicio clipa tamaie in parfum. Nu stiu de ce se face adesea afirmatia ca parfumul este efemer. este gratuita, parfumul dureaza cel putin 12 ore. Nu stiu daca este de cumparat daca ai Shalimar, n-as prea crede ca este util.  Ar fi o varianta pentru cei care resping notele de piele din Shalimar. Cred ca nu mai avem scapare : Thierry Wasser pune in fiecare an inca un strop de vanilie in Shalimar, o inlocuieste pe cea de Madagascar cu cea de Mexic, ii mai fura o nota, ii mai adauga alta. Cariera lui de parfumier pe mine nu m-a impresionat cu nimic, pur si simplu traieste din osanza veche a lui Guerlain.

Numele parfumului: Shalimar Ode a la Vanaille sur la Route du Mexique
Casa: Guerlain   
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2013
Creator:  Thierry Wasser
Gen:  feminin
Descriere oficiala: caramel, ciocolata, tamaie, iris, opoponax, vanilie, boabe de tonka.

Aprecieri personale
Intensitate: medie
Persistenta: longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare :  8/10 

2 comentarii:

  1. Exact asa l-am simtit si eu,foaarte toxic,nu am putut sa il respir si l-am dat repede,il primisem cadou,am fost f,dezamagita.

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact asa l-am simtit si eu,foaarte toxic,nu am putut sa il respir si l-am dat repede,il primisem cadou,am fost f,dezamagita.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.