Pagini

Faceți căutări pe acest blog

26 iunie 2014

Hypnose -Lancome




Pe Hypnose Senses nu-l plac, dar, daca mai miros mult editia princeps Hypnose , cred ca imi voi schimba impresia despre Senses.
Thierry Wasser nu m-a bucurat pana acum cu niciun parfum , dar aveam asteptari mai mari de la Annick Menardo. Ma gandesc ca Thierry Wasser a avut drept contributie adaugarea vaniliei in Hypnose caci observ ca asta este specialitatea lui:  toarna niste vanilie in guerlain-urile mai vechi, mai scoate o nota, adauga alta si mai sporeste cu un parfum lista creatiei artistice. Hypnose incepe opulent si siropos. E un miros floral, foarte sintetic, care nu-mi seamana insa cu nicio floare reala. In note este trecuta floarea pasiunii. Nu stiu sa aiba miros nicio varietate de floarea pasiunii. In schimb miroase fructul pasiunii, adica maracuja. Iasomie si gardenie, note trecute in lista Fragrntica, nu simt, in schimb tot parfumul are vanilie. Parandu-mi ciudate notele date de Fragrantica, am verificat notele de pe site-ul oficial Lancome. Acolo nu sunt mentionate nici iasomia, nici gardenia. Vanilia nu este una biologica, ci tot una de sinteza. Parfumul imi miroase a bomboane si vanilie ore in sir. La un moment dat apare un vag miros de maracuja si mai simt o usoara briza mentolata prin vanilie. Un miros ca de guma de mestecat,  din aia obosita, mestecata o zi intreaga. Nu stiu de la ce vine mirosul asta usor mentolat caci in notele finale nu apare patchouli, ci vetiver. Am vazut ca parfumul are oarece fani, asa ca , daca iubiti parfumurile siropoase, il puteti incerca. Eu il gasesc foarte sarac olfactiv, ieftin, banal si zaharisit.

Numele parfumului: Hypnose
Casa: Lancome   
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2005
Creator:  Annick Menardo, Thierry Waser
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: floarea pasiunii
note de mijloc: vanilie
note finale: vetiver

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent

Persistenta: destul de longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 4/10  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.