Pagini

Faceți căutări pe acest blog

20 iunie 2014

Fuel for Life-Diesel


Numele parfumului, dar mai ales flaconul foarte original, iti atrag atentia precum un magnet. Creatorii parfumului sunt trei parfumieri foarte cunscuti si bine cotati. Pe Fragrntica romaneasca, parfumul are mai multe voturi de respingere decat de apreciere, lucru care se intampla foarte rar cu un parfum. Pe Fragrantica com. sta ceva mai bine, si-a gasit mai multi adepti. Flaconul te duce cu gandul la un distilat artizanal din Vestul Salbatic.
Parfumul incepe in forta cu un miros foarte opulent de coaja de mandarina amestecata cu piper roz. Desi combinatia nu este urata, imi pare prea concentrata, lipsita de gratie, aproape vulgara.  In notele de mijloc parfumul se schimba total, devine foarte bland, moale si cremos. Mie nu-mi miroase nicidecum a iasomie ci a musetel, usor fructat. Imi pare de-a dreptul inocent. Are un usor iz acru care-mi displace. Ulterior devine absolut banal, foarte lenes si lipsit de nerv, in total dezacord cu numele care-ti sugereaza un parfum care-ti da energie. In faza asta, cred ca are niste substante de sinteza care-mi sunt necunoscute. Oricum, nu-mi miroase nicidecum a patchouli. Parfumul imi pare dezechilibrat, cu multe sincope derutante pe traseul sau. Nu este o catastrofa olfactiva, dar iti da prea putine motive ca sa-l placi. Finalul este compromis total. Ma astptam la ceva mult mai bun.

Numele parfumului: Fuel for Life
Casa: Diesel       
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2007
Creator:  Annick Menardo, Thierry Wasser, Jacques Cavallier
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: mandarina, piper roz
note de mijloc: coacaze, iasomie, nucsoara
note finale: patchouli, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: initial opulent, ulterior intensitate medie sauchiar mica
Persistenta: slabuta
Flacon: interesant, vezi fotografia
Evaluare : 5/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.