Pagini

Faceți căutări pe acest blog

31 iulie 2014

Fleur de Figuier-Roger&Gallet






Fleur de Figuier este un parfum monotematic pentru anotimpul cald. Dupa parerea mea, este un unisex. Fiind creat de Francis Kurkdjian, ma asteptam sa fie mai bun, dar nu pot sa spun ca m-a impresionat  si ca mi l-as dori. Parfumul este dominat de smochin, mai mult frunza decat fruct. Mirosul este o combinatie buruienoasa-lemnoasa, rezultat al combinatiei de frunza de smochin cu cedru. Doar in deschidere se simt oarece citrice (grapefruit). Are o nuanta usor exotica, fiind dulce-amarui. Simt parca si un iz de nuca de cocos si-mi pare, mai degraba, un miros potrivit pentru o lotiune de corp decat pentru un parfum. Chiar are o textura destul de laptoasa. Este destul de liniar, mai putin interesant decat de Philosykos, dar mai usor de purtat caci nu este atat de dulce. N-as zice ca este foarte decorativ pentru o femeie, dar este purtabil. 

Numele parfumului: Fleur de Figuier
Casa:  Roger&Gallet                
Concentratie: Eau de Cologne
An de aparitie: 2013
Creator: Francis Kurkdjian
Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: madarina, grapefruit, chimen
note de mijloc: frunza de smochin, smochina 
note finale: cedru, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: delicat, cu siaj redus
Persistenta: in jur de 2 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare: 6/10  

8 comentarii:

  1. Ah, ce dor imi era sa mai citesc cate o recenzie. Mi-ai lipsit foarte tare! Perioada in care ai fost plecata am realizat ca am devenit dependenta de blogul tau. Sunt bucuroasa ca ai revenit si iti doresc toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Amira. Recenziile nu-s o problema, numai ca nu mai am esantioane si voi face tot mai greu rost de ele caci vreau sa stopez achizitiile de parfumuri, iar sa cumpar doar esantioane nu prea renteaza caci e mai scump transportul decat cumparatura. Sunt intr-o faza in care nu mai poftesc la nimic. Chiar nu mai am nimic pe lista de asteptari si am mult prea multe parfumuri. Imi ajung pentru doua vieti. Vreau doar un Arpege vintage de prin anii 70'.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici nu știi cât ma bucur sa te recitesc! :) Welcome home, Hertha! Apropo de eșantioane. ..dacă găsești ceva interesant la mine in lista, mi-ar face mare plăcere sa iti trimit. Am o mare curiozitate sa citesc o recenzie tranșantă despre Amour dePalazzo- Jul& Mad, pe care il am și nu pot fi obiectiva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, Manuela. Bine te-am gasit! Nu mai stiu daca am probat Amour de Palazzo. Cand au adus Jul et Mad la Maison Elysee stiu ca le-am probat pe toate, dar nu am avut esantioane la niciunul. Ai in lista vreo 7 parfumuri pentru care nu am avut esantioane: Comme des Garcons 2, Divin Enfant, Poutain de Palaces, Encens Feve Tonka, Jicky, Amber &Spices, Dolce Acqua. Daca te poti lipsi de 0,5 ml din ele ar fi minunat. Oricum, iti dau si eu niste esantioane pentru ele, numai sa le alegi fie din lista frangrantica.com, fie din lista de pe blog (de la esantioane).

    RăspundețiȘtergere
  5. Weeee! Sigur ca pot! Numai sa imi spui unde sa le trimit! Ti le pregătesc in week-end si saptamana viitoare sunt mai libera si pot sa ti le trimit! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Manuela, nu locuiesti in Bucuresti? Nu ne putem vedea la un suc, pe o terasa?

    RăspundețiȘtergere
  7. Ba daaaa! Si mai bine! De marti pana vineri ar trebui sa fiu libera. Asa ca ar fi minunat daca poti si tu in perioada aceea! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, cred ca voi putea, Manuela. Iti las adresa de email: hertha3@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.