Pagini

Faceți căutări pe acest blog

7 august 2014

Cuir Garamante-MDCI





Ma surprind recenziile negative facute acestui parfum pe Fragrantica.com. Dupa parerea mea, este un parfum foarte bun, clar masculin, plin, rotund, cald, seducator si profound balsamic. Creeaza o atmosfera placuta, de calm absolut, de liniste propice meditatiei. Imi aduce aminte de doua parfumuri care-mi creeaza aceeasi stare : Santal Majuscule de la Serge Lutens (cu care si seamana in mare masura) si cu Aomassai de la Parfumerie Generale.
Notele care-mi par predominante sunt trandafirul, santalul si vanilia. Santalul este divin de frumos, parca ar fi imbracat in ciocolata. Vad ca Fragrantica nu listeaza oud-ul, dar sigur are. Este putin cam dulce pentru un barbat si gasesc ca asta este singurul lui cusur. Dulceata lui imi pare firesc sa atraga interesul sexului opus, asa ca nu m-ar mira sa-l vad purtat si de femei. Si eu port Santal Majuscule desi multi spun ca este un parfum masculin. Notele de piele nu sunt foarte evidente si, oricum, este o piele fina. N-am fost in Magreb, dar asa mi-l imaginez eu ca ar trebui sa miroase. Banuiesc ca numele parfumului vine de la numele unui trib berber din Sahara-Garamantes- pomenit de izvoarele grecesti si latine a fi trait in zona nordica a Africii in antichitate. Tare mi l-as cumpara, dar mai cuget. Seamana cu Dark Purple de la Montale, parfum pe care il am si de aceea am ezitari. Ceea ce este sigur este faptul ca imi place din ce in ce mai mult oud-ul desi, initial, l-am primit cu multa reticenta.

Numele parfumului: Cuir Garamante
Casa: MDCI       
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2013
Creator: 
Gen:  masculin
Descriere oficiala:
note de varf: piper roz, sofran, nucsoara
note de mijloc: trandafir, papirus, piele
note finale: cistus labdanum, vanilie, santal, tamaie

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent
Persistenta: longeviv
Flacon: standardul casei

Evaluare : 9/10  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.