Pagini

Faceți căutări pe acest blog

2 august 2014

Esantioane pe MyFragrance

Incearca esantioanele

Magazinul MyFragrance.ro , in ciuda faptului ca la sondajul de opinie de pe blog nu a agonisit niciun punct, devine tot mai bun. Mie, sincer, imi place magazinul. De curand a introdus esantioane pentru parfumuri, toate la preturi convenabile, cel mai adesea cuprinse intre 9 si 13 lei. Este cam scump transportul caci se foloseste un curier rapid. Poate nu ar fi rau sa existe si optiunea curierat normal caci, daca comanzi doar esantioane, nu este foarte convenabil sa dai 30 de lei pe transport. Daca se mai imbogateste nitel si oferta de produse cu 2-3 branduri, va deveni un magazin exemplar. Am cumparat in doua randuri din magazin si am ramas impresionata de viteza de reactie la comanda. Azi am comandat si maine am primit. Nu m-am putut abtine si am facut o comanda de 12 esantioane de la Nobile 1942.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.