Pagini

Faceți căutări pe acest blog

16 august 2014

Putain des Palaces-Etat Libre d'Orange


Am testat de doua ori Putain des Palaces si-mi pare deplasat numele lui, nu are nicio legatura cu parfumul. Te astepti la ceva decadent si pacatos si descoperi un parfum dulce si cuminte. Numele nu numai ca te pacaleste, dar te si pune in situatii ridicole. Ca sa fiu sincera, eu nu l-am probat niciodata in magazin pentru ca mi-a fost jena sa-l cer.
Daca citesti comentariile la parfum,  ai impresia ca te asteapta un parfum cu siaj devastator si opulent, sunt unii care ne sfatuiesc sa-l folosim cu parcimonie, cand colo parfumul este unul de piele, cu siaj foarte modest. Apoi se insista mult pe flori, mai ales pe violeta. Unii mai spun si ca este proaspata. Nu, este un vag miros de violeta zaharisita, mai mult o amintire. Parfumul incepe cu note pudrate si dulci, usor ambrate. Desi  destul de dens, este transparent si aerisit. Sunt momente cand aproape ca-l pierd si-mi miroase doar a vata de zahar pe bat, cu un pic de miros de migdala si heliotrop. Note de pielarie eu nu simt, mai degraba un miros de piele umana usor parfumata de un produs de ingrijire. Este clar un parfum de piele si de intimitate cu o latura gurmando-senzuala. Ca sa-l simti trebuie sa-ti bagi nasul in epiderma caci nu are o proiectie mai mare de 10-15 cm. Nu are nimic vulgar sau indecent, dar il vad purtat ca un parfum de interior. Adera foarte bine la piele si ajungi sa-l percepi ca facand parte din tine. In ciuda faptului ca este destul de fragil, parfumul este destul de longeviv.

Numele parfumului: Putain de Palaces
Casa:  Etat Libre d'Orange                 
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2006
Creator: Natalie Feisthauer
Gen: feminn
Descriere oficiala: piele, ghimbir, ambra, mandarina, violeta, lacramioara, trandafir, mosc, note pudrate


Aprecieri personale
Intensitate: redusa, proiectie de 10-15 cm
Persistenta: in jur de 5-6 ore
Flacon: standardul casei
Evaluare : 8/10  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.