Pagini

Faceți căutări pe acest blog

22 septembrie 2014

Green Feminine-Diesel



Parfumul nu are nimic in comun nici cu flaconul, nici cu culoarea verde. Eu cred ca 80% dintre cei care au facut comentarii pe Fragrantica nici macar nu l-au mirosit, iar daca l-au mirosit au fost influentati de flacon si de culoarea lui.
Mai intai, parfumul nu este verde deloc si nici fresh, asa ca cele care vor sa-l poarte vara, e treaba lor, dar nu este un parfum de vara. Apoi nu inteleg cum acest parfum miroase ingrozitor si cum a putut sa dea dureri de cap cuiva. Este un parfum foarte bland, caldut si inofensiv. Flaconul mi se pare o idee nastrusnica. Desigur era mai potrivit  pentru un insecticid sau pentru un produs de curatenie. Cred ca, in mare masura, parfumul este respins din cauza acestui flacon. Eu insami m-am ferit sa-l probez in magazin caci nu ma ispitea deloc. Problema acestui parfum este alta. Atribuirea lui femeilor mi se pare bizara. Este cel mult un parfum unisex, dar eu zic ca este mult mai potrivit pentru un barbat. Nu va lasati inselati de notele din lista oficiala. Este putin probabil sa descoperiti in parfum neroli, tandafir, iasomie sau garoafa. Parfumul are doua note dominante : in deschidere ghimbirul, ulterior santalul. Este ceva intre Feminite du Bois si Santal Majuscule de la Serge Lutens, dar mult diluat, deci un parfum lemnos, usor balsamic.  Eu cred ca are, de fapt, Iso E Super si amroxan, care-i si asigura longevitatea. Nu miroase rau , este bland si cald , destul de timid, drept pentru care nu va impresiona pe nimeni prin siaj. Are si ceva aromatice probabil, caci are un miros care-ti aduce aminte de Magreb. Nu indemn pe nimeni sa-l cumpere, dar as sugera barbatilor sa-l incerce. Femeilor este putin probabil sa le placa caci nu este feminin deloc, in acceptia clasica. Dar femeia moderna, in viziunea Diesel, este mult mai barbata. Eu nu-l gasesc nicio clipa respingator, iar comentariile dezastroase pe seama lui mi se par nedrepte. Desigur ca nu este o opera de arta, dar este un parfum purtabil. A-l purta vara este o alta traznaie, este un parfum de toamna sau chiar de cheminee.

Numele parfumului: Green Feminine
Casa: Diesel        
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2001 ?
Creator: 
Gen:  feminin ?  As zice unisex sau masculin
Descriere oficiala:
note de varf: lamaie, ghimbir
note de mijloc: garoafa, iris, neroli, scortisoara, cuisoare, iasomie, trandafir
note finale: ambra, santal, cedru, mosc, vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: sub medie
Persistenta: destul de longeviv
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 6/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.