Pagini

Faceți căutări pe acest blog

23 septembrie 2014

L de Lolita Lempicka-Lolita Lempicka

Flaconul Lolitei L este mai reusit decat restul flacoanrlor casei, care mie mi se par niste kitsch-uri perfecte. Culoarea albastra  te face sa crezi, in chip gresit, ca vei avea de-a face cu un acvatic. Flaconul s-a modificat in timp. Initial avea o plasa in jurul busonului, acum vad ca a disparut. Nu stiu daca i s-a schimbat si retetartul cu aceasta ocazie.
I s-ar fi potrivit mai bine o culoare portocaliu-aramie. Lumea vorbeste cu entuziasm despre acest parfum pentru ca este un gurmand si tot ce este dulce, cu miros de vanilie are un succes nebun. Eu nu resping gurmandele, dar imi plac cele mai putin dulci si in care simt note naturale. Produsele de sinteza nu-mi fac pofta de mancare. Imi place inceputul parfumului, o coaja de portocala intensa si densa,  cu gust dulce amarui. In cateva clipe se aseaza pestre ea mirosul de imortele, un ingredient pe care nu-l iubesc deloc. Vad ca lumea nu-i remarca prezenta, probabil ca nu se prea stie cum miroase imortela (ca in Sable de la Annick Goutale, unde este in exces). Simt aceasta nota multa vreme. Ea face parfumul cam aspru si picant. Parfum devine dulce, dar nu sare calul. Moscul il face cremos, dar e un cremos usor umed. Vanilia, boabele de tonka si scortisoara il transforma incet intr-un parfum gurmand. Cand l-am mirosit in magazin, in urma cu mai bine de un an, se simtea mult mai bine scortisoara decat acum. A fost prima nota pe care am identificat-o, acum nu prea o simt. Problema este ca eu simt o nota de sinteza lactonica care nu-mi place deloc. Spre final imi pare ca are si prea multe boabe de tonka. Daca ar fi avut mai multa vanilie, ar fi iesit un miros de vanilie pastaioasa, dar vanilie e tare putina (vanilina, sa fim seriosi !). Sfarsitul mi se pare cel mai putin placut si cam masculin. Se vrea si gurmand si balsamic, o combinatie densa, desi nu are siaj si opulenta, de boabe de  tonka cu santal, care are un usor iz camforat (nu stiu de la ce, as zice ca este si ceva patchouli). Parca este si mai dulce. Partea asta imi seamana cu Midnight Rain de la Prairie (parfum care initial mi-a placut, pana l-am cumparat, ulterior i-am descoperit fatete noi, cam indigeste). Parfumul este purtabil, ar fi potrivit pentru anotimpurile de trecere, dar mie nu-mi place, chiar imi face putin greata (oribil suna!) si nu mi l-as cumpara. Ca mai toate parfumurile Lolitei, este discret, stand lipit de piele.

Numele parfumului: L de Lolita Lempicka
Casa: Lilita Lempicka    
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2006
Creator: Maurice Roucel
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: portocala amara, bergamota

note de mijloc: imortela, scortisoara, mosc
note finale: boabe de tonka, vanilie, santal

Aprecieri personale
Intensitate: sub medie
Persistenta: in jur de 9 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 6-6,50/10   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.