Pagini

Faceți căutări pe acest blog

19 septembrie 2014

Women Energizing-Donna Karan





Brandul Donna Karan este foarte prolific in materie de parfumuri, dar, in ciuda acestui fapt, imi este destul de putin cunoscut. Asta deoarece a optat pentru niste flacoane care sunt foarte asemanatoare si duc la confuzii inevitabile intre flankere, nu putine la numar. Parfumul de fata a cam lasat indiferente consumatoarele de parfum din Romania care, observ asta de multa vreme, resping parfumurile fresh, dandu-se in vant mai ales dupa orientale si florale.
Eu nu resping nicio categorie de parfumuri si imi place sa am in garderoba parfumuri pentru toate ocaziile. Chiar cred ca am prea multe orientale si ocaziile de a le purta imi par destul de putine. Cu fresh-urile m-am inteles intotdeauna bine caci sunt usor de purtat si se potrivsc mai bine cu temperamentul meu. Asta este, nu suntem toate femei fatale si bombe de senzualitate si a incerca sa parem, folosind parfumuri sofisticate si incarcate de misterul Orientului, duce adesea la un efect catastrofal. Parfumul de fata este usor ciudat ca miros, dar are o personalitate foarte bine conturata, fiind inconfundabil. Inceputul parfumului este opulent si nitel cam ascutit. Mirosul este o combinatie de citrice cu frunze de conifere si note verzi. Imi aduce aminte de mirosul rufelor proaspat spalate si uscate, adicatelea imi inspira curatenie si ma duce cu gandul la bumbacul de un alb imaculat. Este mai mult acrisor decat dulce, proaspat, revigorant, transparent, usor acvatic de la lotus. Restul notelor florale, ma refer la narcisa si orhidee, nu reusesc sa le identific. Nu prea evolueaza in timp, doar isi mai potoleste ascutimile initiale. Are o longevitate bunicica si un siaj multumitor. Este potrivit pentru anotimpurile calde si cred ca poate fi o optiune destul de buna pentru persoanele dinamice, care fac sport, drumetii, plimbari in parc, merg cu bicicleta.

Numele parfumului: Women Energizing
Casa: Donna Karan        
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2011
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: citrice,vodka, frunze de violeta
note de mijloc: narcisa, lotus, orhidee

note finale: note lemnoase, mesteacan

Aprecieri personale
Intensitate: destul de opulent, cu  siaj multumitor
Persistenta: 4-5 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 7/10  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.