Pagini

Faceți căutări pe acest blog

2 octombrie 2014

Cabochard vintage-Gres




In urma cu vreo 3-4 ani, cand mai exista magazinul Farduri.ro in centrul istoric al Bucurestiului, m-am entuziasmat cand am vazut pe raft un flacon de Cabochard caci citisem tot felul de recenzii la adresa lui care mi-au stimulat interesul. A fost un parfum popular in anii 60, de multi iubit. Am zis ca o fi altfel decat restul productiilor actuale ale brandului Gres, care mi se par dezastruoase. L-am mirosit si mi-a trecut iute entuziasmul. Am zis ca o fi fost casapit in urma unei reformulari si l-am uitat.
El chiar a fost reformulat in anul 2000. Azi miros o varianta vintage, care pare destul de veche caci flaconul nu poseda inca atomizor. Am mirosit multe aldehidice, nu prea imi plac. Acesta nu este dintre cele mai agresive, dar aldehidele se simt bine in deschiderea parfumului chiar daca nu te coplesesc. Chestia este ca parfumul, in ciuda sirului nesfarsit de note din lista lui oficiala, este foarte saracacios. Nu se simte absolut nicio floare si nu are strop de dulceata. Este arid si uscat. Singurele note pe care le pot percepe in tot parfumul sunt radacina de iris si o nota, e drept mai pronuntata, de pielarie. Miroase ca niste pantofi noi. In final simt doar niste muschi de stejar si o urma de dulceata. Nu-mi pare un parfum feminin, ci total unisex, potrivit poate pentru soferi de tir si motociclisti care-l pot asorta cu o geaca de piele ca sa mai uite mirosul de noxe  iesite din teava de esapament. Posibil sa-si fi pierdut din note cu trecerea timpului, mai ales ca este mult prea plapand si efemer. Culoarea este in regula si nici nu pare a se fi evaporat nimic din flacon. Avand in vedere starea lui, e clar ca nu pot sa-l evaluez caci ar fi nedrept. Imi place, in schimb, flaconul lui grasut si fatetat.

Numele parfumului: Cabochard
Casa: Gres          
Concentratie: EDT
An de aparitie: 1958
Creator:  Bernard Chant
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: salvie, tarhon, galbanum, aldehide, lamaie
note de mijloc: iasomie, trandafir, ylang ylang, iris, nota de pielarie, tutun

note finale: santal,vetiver, patchouli, muschi de stejar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.