Pagini

Faceți căutări pe acest blog

22 februarie 2015

Botrytis-Ginestet




Azi parfumeria « gourmet » a inceput sa se impleteasca cu patiseria, iar mirositul parfumurilor a inceput a fi asemanat cu degustatul vinurilor. Ginestet ca si Frapin practica doar in secundar parfumeria, fiind un producator de vinuri. Parfumul Botrytis este cam ciudat. Insusi numele lui n-as zice ca este alegerea cea mai potrivita. Sa dai unui parfum numele unei boli fungice a vitei de vie mi se pare cam lipsit de poezie si destul de necomercial, chiar daca putregaiul poate fi si nobil si binefacator pentru vinuri. In ciuda numelui excentric, parfumul are destul de multi admiratori care se intrec in a-l lauda.
  De la inceput trebuie sa spun ca nu ma numar printre ei.  Parfumul incepe cu un damf de alcool care te izbeste in moalele capului. Este un alcool dulce, dar care nu prea miroase a nimic. Sincer, m-a apucat panica, am zis ca am devenit anosmica peste noapte. Concentrandu-ma intens, i-am descoperit un miros care aduce cu polenul sau mierea. Cu ochii inchisi de as fi fost mi-as fi pus desigur cateva intrebari : O fi bautura ? Sau un produs apicol ? Dupa ce s-a dus damful de alcool mi-a mai aparut o suspiciune : nu o fi cumva vreo proba de urina ? Licoarea este dulce, dar ar fi loc si de mai mult dulce. Gutui ? Struguri ? Turta dulce ? Or fi, dar eu nu le simt. Peste mirosul mieros se aseaza un acord ambrat, in care cred ca este si ceva balsam de Tolu. El salveaza cat de cat parfumul. In secundar simt si un miros de tutun. Combinatia dintre ambra si tutun imi aduce aminte de inceputul parfumului Back to Black de la By Kilian, fara a avea insa amploarea lui. Parfumul adulmecat in interior, la caldura, da mai prost decat in aer rece, afara. Este un parfum moale, lipsit de nerv si de vino incoa. Chiar nu ma atrage cu nimic, dar este purtabil.

Numele parfumului: Botrytis
Casa: Ginestet    
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2008
Creator: 
Gen:  feminin
Descriere oficiala: miere, fructe uscate, gutuie, flori albe, ambra, turta dulce

Aprecieri personale
Intensitate: mica, fara siaj
Persistenta: peste 8 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare :  6/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.