Pagini

Faceți căutări pe acest blog

15 februarie 2015

Metaboles Expressioniste-Ys-Uzak



Metaboles este unul dintre cele mai ciudate parfumuri pe care le-am mirosit vreodata. Adevarul este ca numai citind notele parfumului te blochezi. Stai si cugeti ce ar putea iesi din combinatia de note listata oficial. E greu sa anticipezi caci Vincent Micotti nu merge pe un drum batatorit, experimenteaza o combinatie de ingrediente de-a dreptul nastrusnica. In prima faza am simtit menta peste care s-a asezat rapid geranium, apoi a venit niste lemn dulce. Totusi parfumul are si un miros floral, ceva ce aduce cu un trandafir de sinteza. Mirosul este o ciudatenie :ceva si ascutit si dulce in acelasi timp ! numai la Iosh am mai intalnit combinatii din astea care sfideaza sinergiile clasice si care par a fi iesite din imaginatia unui copil neastamparat. Parfumul se stabilizeaza dupa forfota si nelinistile initiale, la o combinatie de geranium cu lemn dulce, avand ceva mieros in el si o urma de trandafir sintetic. Poate sunt eu rebarbativa la suflul nou al parfumeriei, dar eu cred catre sa fii fie excentric, fie sarit de pe fix ca sa poti purta chestia asta. Singurele note asezate firesc imi par cele de final, dar din ele nu se simte mare lucru caci parfumul  e pe duca. Toate notele se succed cu o viteza uimitoare, in jumatate de ora deja parfumul este foarte slab. Este unul dintre cele mai proaste parfumuri mirosite in viata mea. Incerc si eu sa fac parfumuri pentru uzul personal, am produs multe rebuturi, dar parca niciodata o asemenea catastrofa  si, chiar de a-si fi produs-o ,nu mi-as fi permis sa cer cuiva bani pe ea. Nici la mirosit la prieteni nu as fi dat-o caci m-as fi facut de…maro.

Numele parfumului: Metaboles Expressioniste
Casa: Ys-Uzak   
Concentratie: EDP 
An de aparitie: 2011
Creator:  Vincent Micotti
Gen:  unisex
Descriere oficiala:
note de varf: galbanum, bergamota, iedera, frunza de tomata
note de mijloc: geranium, cuisoare, menta, lemn dulce, piper negru
note finale: santal, ambra, benzoin, vanilie, mosc

Aprecieri personale
Intensitate: sub medie, siaj 0
Persistenta: 1 ora
Flacon: vezi fotografia
Evaluare :  0/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.