Pagini

Faceți căutări pe acest blog

6 martie 2015

Citrus Flower/Agrumes en Fleurs-Yves Rocher



Ca sa-l parafrazez pe Creanga, nu stiu altii cum sunt, dar mie imi plac toate categoriile olfactive de parfumuri si stiu sa ma bucur de fiecare dintre ele, fie ca este un parfum de nisa, fie ca este unul mainstream. Nu exclud aprioric nicio categorie si-mi place sa am in garderoba de toate caci azi e ger, iar maine este canicula, iar viata noastra se compune nu numai din petreceri glamour, ci si din slujba, concedii, shopping, mers la piata, plimbari in aer liber, concerte de toate felurile, intalniri de afaceri si alte chestii.
Am citit comentariile la Citrus Flower si am gasit multe pozitive, dar si  multe care il ridiculizeaza si n-am prea inteles de ce. Sa spui ca este ceva intre odorizant de toaleta si bomboana mi se pare o bataie de joc.  Inseamna ca nu-ti place natura, nu-ti plac mirosurile ei si nu ai trait intr-o tara caniculara. Dar poate ca cei care fac astfel de comentarii sunt din aia care nu au vazut o vaca decat in fotografie si flori doar din plastic. Eu nu sunt genul care sa ma parfumez cu Hypnotic Poison la 42 de grade, cand asfaltul  sa transforma intr-o smoala moale in care  iti raman tocurile de la pantof. Dar ca sa nu o mai lungesc, Agrumes en Fleurs este un parfum racoritor pentru o vara torida. Miroase foarte natural a coaja amaruie de portocala, amestecata cu flori proaspete de lamai si portocal. Nu este acid, nu este ascutit, in notele de mijloc fiind mult rotunjit de cimbru. Are un iz de leustean care chiar imi place. Parfumul are un pret derizoriu si daca esti un client fidel al brandului Yves Rocher il poti dobandi chiar pe gratis caci Yves Rocher este un brand generos care stie sa faca cadouri si sa-si fidelizeze clientii. In concluzie, tre sa fii un mare carcotas ca sa te astepti sa primesti la 50-60 de lei un parfum de calibrul lui Puredistance sau MDCI. Cei care spun ca este firav si de scurta durata dezinformeaza. Parfumul este destul de intens si chiar este performant la longevitate avand in vedere ca este un parfum de citrice. Mie mi se pare un parfum excelent pentru vreme calda si o sa fac baita in el la vara. Imi da si confortul ala de curatenie dupa care tanjesc in verile temperat continentale. Cred ca il pot incerca si barbatii care iubesc citricele.



Numele parfumului: Citrus Flower/Agrumes en Fleurs
Casa: Yves Rocher       
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2012
Creator:  Christiane Plos

Gen: feminin
Descriere oficiala:
note de varf: portocala, mandarina
note de mijloc: neroli, floare de lamai
note finale: cimbru

Aprecieri personale
Intensitate: medie,siaj bland
Persistenta: peste 6 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 7,50/10 


Un comentariu:

  1. Nu-ti va ajunge, Ancutza, vei vrea sa faci baita caci este tare dragalas si placut la purtare. E frumoasa si lacramioara din aceeasi serie. Eu le-am achizitionat pe toate la un pret derizoriu, la o oferta generoasa a casei. Cred ca mi-a iesit vreo 40 de lei flaconul, ceva de genul asta.
    Acum vreo 4 zile, intr-o zi calda, la casa unui supermarket, am avut in fata mea un barbat nadusit, care avea intre 25-30 de ani si care era parfumat cu Alien. Vai, nu pot sa cred. Ce o fi in mintea lor?

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.