Pagini

Arhivă blog

Faceți căutări pe acest blog

25 iunie 2015

FlowerParty-Yves Rocher


FlowerParty, desi un parfum semnat de Philippe Romano, deci nu unul fara mama, fara tata, este foarte slabut. Ar vrea sa fie un floral fructat, de anotimp cald, un parfum lejer. Mie chiar imi place genul asta de parfum, de aceea si iubesc casa Yves Rocher, numai ca in cazul de fata parfumelul, desi simpatic ca prezentare, este extrem de apos, de parca ar fi pentru uzul copiilor.
Are si un miros care-mi pare cunoscut de undeva. As crede ca aduce nitel cu Oh, Lola ! de la Marc Jacobs, dar s-ar putea sa ma insel. Deschiderea parfumului ar mai fi cum ar mai fi, dar restul este un suc de fructe diluat cu multa apa. In deschidere are citrice si un vag miros de fructe de padure. Asa ca un fel de amestec de mure cu afine, dar cu miros foarte artificial. Litchi eu nu simt.  Sub fructele astea este un trandafir straveziu, gata sa moara de inanitie, apos si dulceag. Parfumul parca este fara viata si fara alcool, nu gasesc veselia despre care vorbesc unii recenzori. Discretia nu-l lasa sa se desprinda de piele mai mult de 3 cm. Parca ar avea si ceva seva de mar verde in el si, poate, ceva vanilina. Eu as scrie pe el :Interzis peste 14 ani ! Si estetic si tehnic este foarte slab, mult sub posibilitatile brandului, ca un parfum no name.  Cred ca daca cumperi un sirop de fructe de padure, pui un cm intr-un pahar si torni apa de la chiuveta peste el (nu minerala !) iese un produs foarte asemanator cu FlowerParty.

Numele parfumului: FlowerParty
Casa: Yves Rocher        
Concentratie: EDT
An de aparitie: 2010
Creator: Philippe Romano
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: citrice, mandarina
note de mijloc: trandafir, litchi
note finale: vanilie

Aprecieri personale
Intensitate: discret, fara siaj
Persistenta:in jur de 3 ore
Flacon: vezi fotografia
Evaluare :  2/10


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.