Pagini

Faceți căutări pe acest blog

26 iunie 2015

So Elixir Purple-Yves Rocher



Prima data cand l-am mirosit pe So Elixir Purple nu mi-a placut deloc, dar a doua oara i-am gasit oarece calitati. Totusi, imi pare un parfum caruia ii lipseste ceva: adancimea si zborul. Fragrantica il defineste ca fructat floral desi parfumul are trecute la note doar o bergamota , iar singura floare, tuberoza, este foarte discreta. Mie imi pare un oriental.

Parfumul incepe cu o bergamota pregnanta, dulce, printre moleculele careia se infiltreaza si o tuberoza. E cea mai pasnica tuberoza din cate am vazut, tacuta si discreta. Parfumul are un aer intunecat si misterios. Sunt si niste note fructate in parfum, poate afine sau mure. Desi are densitate, nu este apos, nu prea are contur si adancime , iar siajul este 0. Siajul este marea lui problema. Proiectia parfumului a fost inhibata de ceva, nu-mi dau seama care este exact cauza, dar banuiesc ca un fixativ se face vinovat de tacerea parfumului. Tot el este acela care face foarte cremos parfumul . Imi pare a fi cashmeran, Poate acesta este motivul pentru care lumea gaseste ca parfumul ar avea asemanari cu Alien. Cred ca este in parfum si o nota gurmanda de sinteza care-l face dulce. Mi-e greu sa ma pronunt asupra acestui parfum, nu pot sa zic ca e prost, dar imi induce o stare de tristete resemnata. E ca o femeie inca frumoasa, dar cu moralul la pamant caci a schimbat prefixul deceniilor. Mai face, totusi, o ultima incercare de a seduce : se imbraca in mov.

Numele parfumului: So Elixir Puple
Casa: Yves Rocher        
Concentratie: EDP
An de aparitie: 2012
Creator:  Marie Salamagne
Gen:  feminin
Descriere oficiala:
note de varf: bergamota
note de mijloc: tuberoza, vetiver
note finale: boabede tonka, patchouli, benzoin, vanilie, note lemnoase, tamaie

Aprecieri personale
Intensitate: discret, fara siaj
Persistenta: 5-6 ore, ba chiar mai mult, dar foarte discret
Flacon: vezi fotografia
Evaluare : 6/10 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.