Pagini

Faceți căutări pe acest blog

1 iulie 2015

Notre Temps-Galimard




Am avut un soc cand am mirosit parfumul Notre Temps. Inceputul este superb, un floral exploziv, fericit, naucitor, impertinent, dar cuceritor si foarte feminin. De unde socul ? Eu am purtat si am iubit acest parfum. Ce sa fie ? L’Air du Temps de la Nina Ricci ! Culmea este ca seamana cu varianta de dinainte de reformulare, care era mai calda si mai rotunda. Notele oficiale nu au nicio legatura cu cele reale, ele sunt mult mai multe si s-a facut o selectie ca sa nu fie lista identica cu a lui L’Air du temps. Garoafa, spre exemplu, se simte foarte bine desi nu este listata. Nu stiu ce sa zic, dar practica asta a casei Galimard de a reedita parfumuri sub alt nume nu este curata. Nu mai descriu parfumul caci mi se pare inutil si nici nu-l notez ca la copiat se primeste nota 2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.