Pagini

Faceți căutări pe acest blog

31 august 2015

Vacanta activa!




M-am reintors dintr-o scurta vacanta pe Costa Brava. N-a fost prea grozav, dar voi posta cateva randuri si niste fotografii cand imi va permite timpul. Din pacate, va voi neglija inca ceva vreme caci mi-am reluat opera constructiva. Repar de cati bani am, dupa care mai adun bani la ciorap si iar repar. Bani de parfumuri nu mai sunt, nici macar de esantioane. Dar parfumuri am pentru trei generatii, nu-i problema. Acum sunt intr-o faza in care ma intereseaza mai mult materiile prime pentru parfumuri decat parfumurile. Sper sa-mi regasesc linistea si sa ma ocup iar de ceea ce-mi place sa fac. Pana una, alta, va salut dintre moloaze!

2 comentarii:

  1. Bine ai venit! Asteptam fotografiile... Spor in continuare la renovari si sincer abia astept sa ai timp mai mult de stat pe blog sa ne incanti cu articolele tale parfumate ;-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, eu sper sa ne vedem si la o prajitura sau la o cafea in septembrie, dar deocamdata sunt tot timpul alergata. Tre sa merg si la stomatolog. Apoi este groaznic de cald afara, ieri chiar mi s-a facut rau cand am mers la dentist.Nu-i de iesit decat dimineata si seara.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.