Pagini

Faceți căutări pe acest blog

6 decembrie 2015

Fotografii- Micul meu "laborator"

Asa cum am promis, postez cateva fotografii cu micul meu laborator. Nu sunt de cea mai buna calitate caci incaperea este foarte mica, are doar 8 mp, si era prea mica distanta pentru optiunea automat a aparatului foto si prea mare pentru optiunea macro. Ar fi trebuit sa trec aparatul pe optiunea manual, dar mi-a fost lene. Oricum, va puteti face o idee.  Prima imagine este cu vederea de la intrare, iar apoi sunt detalii care fac inconjurul camerei, de la stanga spre dreapta. Pe stanga spatiul de lucru, in fata lavoarul, in dreapta materiile prime. Sa nu radeti de masca lavoarului meu. Stiu ca nu se potriveste cu lavoarul, dar mi s-a spart lavoarul original la transport (sau poate era spart de la cumparare) si, fiind in criza financiara, l-am inlocuit cu unul vechi, pe care-l demontasem acum cativa ani.
Ca sa intrati pe deplin in atmosfera, va pot spune ca laboratorul are un miros pregnant de ambra. Mi-ar fi placut mai mult sa miroase a lavanda, dar... asta a iesit.




Aeroterma, spatiu de lucru, cantare, plita, aparat pentru Bain Marie


Ca mai sus, in plus esspresorul de cafea


Peretele din stanga, deasupra spatiului de lucru


Raftul cu plante medicinale, rasini si uleiuri esentiale pentru note ambrate si lemnoase


Raftul cu uleiuri esentiale si recuzita de laborator


Uleiuri si unturi vegetale, activi cosmetici


Pigmenti, unturi vegetale si materii prime pentru sapun


Acelasi lucru ca mai sus, plus un cos (de rufe) plin cu forme pentru sapun si recipiente cosmetice

23 mai 2016

Am mai adus mici modificari laboratorului, am mai cumparat materii prime. Azi arata cam asa:






4 comentarii:

  1. Felicitari! Imi place foarte mult, iar cantitatea de materii prime este uluitoare.
    P.S.: mi a placut foarte mult si spatiul Marioarei de la Tara ( https://www.facebook.com/MarioaradlTara/photos/pb.255762314523745.-2207520000.1449514898./518310831602224/?type=3&theater )..de care, apropo, nu stiu sa fi vazut opinii in legatura cu parfumurile sale - Wild Olive African Artisan (pe care le apreciez foarte mult).

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu n-am probat niciun parfum, iar la 520 lei flaconul de 30 ml este greu sa te aventurezi fara a fi mirosit un esantion. Ea are un laborator adevarat, eu am unul intre ghilimele caci la mine e vorba doar de un hobby din care nu am castigat niciodata vreun leu si nici nu-mi propun.
    Din pacate, brandul Marioarei de la Tara nu este indexat de nicio baza de date care are ca obiect parfumul si este pacat ca nu si-l promoveaza. E atat de usor sa trimiti o minima documentatie la toate aceste site-uri cu baze de date, nu costa nimic. Odata indexat, incep sa apara si curiosii. Daca trimite si cate un esantion ii pot fi si recenzate parfumurile. Cand sunt zeci de mii de parfumuri, e greu sa te descopere cineva chiar daca ai un magazin frumos in inima Bucurestiului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos arata atelierul tau! Eu cred ca nu as mai iesi de acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu prima ocazie,trebuie sa organizez mai bine uleiurile esentiale ca sa le gasesc mai usor. Ele arata oarecum dezordonat, caci sunt puse pe siruri in functie de ce sunt, asa se face ca am siruri mai lungi la trandafir, ylang-ylang, violeta si siruri care sunt reprezentate de o singura sticluta, la davana spre exemplu. Deocamdata sunt amestecate naturalele cu sinteticele, dar s-ar putea sa le separ. Ma mai gandesc. Fiind preocupata de alte chestii, precum corpuri de iluminat, nu mi-am batut inca capul cu organizarea materiilor prime, dar o voi face in curand. Astept sa vina vacanta si sa ma scap de unele obligatii si cocoase. Am mai facut si o comanda de curand, o astept sa soseasca si dupa aia incerc sa le oplosesc mai inteligent. Initial am vrut sa pun si etichete in fata fiecarui grup de sticle, dar tre sa ma mai gandesc cum este mai bine. Mai astept si un raft suspendabil pe care cred ca il voi caza tot in laborator desi il comandasem pentru o alta camera de la demisol.Se vor aranja toate in momentul in care voi lucra cu ele.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Nu aruncati sticlele de parfum golite! In 20 de ani ele vor deveni istorie. In jurul vostru sunt multi colectionari. Pastrati-le, daruiti-le, vindeti-le.